Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

ilmalämmitteisen asuntoauton lämmityksen tuunaus

(1/4) > >>

Rölli:
onks kellään halui trumalämmitteisen asuntoauton ajonaikaisen lämmityksen parantamiseen ? samalla tulis mahdollista trumalla parkiss olles lämmittää auton moottori.
Mä haluisin toteuttaa semmosen va en raaski ostaa itelle semmost autoo miss ois truma. mä voisin ponssata puolet osist ja työn, ja vastapalveluna haluisin käyttökokemuksia ja ett mua ajelutettas pakkasella sen verran ett pääsis tekeen mittauksii...
ois tosi hyvä jos kiinnostunu ois oulun seuvulta... mutt ei se nii tuhannen kilometrin pääle oo..

nakatkaa sähköpostii tai yv:tä jollei vihti soittaa..

T:Rölli
P:045 139 23 64

massimo:
Mulla tuo ajonaikainen lämmitys ihan ok! Hyvin tarkenee, mutta tuo koneen lämmitys Trumalla mullakin kiinnostaa. Saisko siihen jotain lämmönvaihdinta?

Turhan Höpöttäjä:
Truma on minulle outo. Mutta jos sillä käyttövesi lämpiää, miksei vaihtimella myös moottori. Ja toisin päin.  ;)

james_III:

--- Lainaus käyttäjältä: massimo -  4.07.2013     kello on 11:52 ---Mulla tuo ajonaikainen lämmitys ihan ok! Hyvin tarkenee, mutta tuo koneen lämmitys Trumalla mullakin kiinnostaa. Saisko siihen jotain lämmönvaihdinta?

--- Lainaus päättyy ---

Lämmönvaihtimeksi vaikka erillinen lämppärin kenno, loppu sohelletaan kuten vesikiertosysteemis sä. Ratkasuhan toimii sitte molempiin suuntiin. Pelkkää toteuttamistahan tämä vaan on, kuten trumalla lämpiävä lattiakin  ;)

Haapaniemen Paroni:
Pari hiusten kuivaajaa,paneelit katolle,kymmen akkua ja intikka ;) :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View