Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Alpit

<< < (3/3)

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 19.08.2013     kello on 20:31 ---En minä kyllä onnistu ipadin näytöllä kuvaa raahaamaan. ::) Onnistuuko joku? Hiirellä se kyllä onnistuu hyvin.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Kopioi ja liitä

kaarina:
Olette jossain Kehlsteinhausen yläpuolella!

Mulla on vähän erilainen kuva herra Watzmannista, hän sattui näkymään keväisen pyöräretkeni eräästä muuten aika kämäisestä hotellihuoneesta:) Olimme ylittäneet vuoret lännestä niin että tlimme niiden yli suoraan Hinterseelle, kävittekö Soleil silelä, kaunis, rauhallinen paikka?..ja seuraavana päivänä poljimme Königseelle, missä teimme veneretken, ja jäimme sitten Berchtesgadenin kylään jälkeen kylpylään ja sen vieressä sattui olemaan pieni majatalo:)

Kotkanpesä oli vielä kiinni, joten sinne emme päässeet, mutta hienoa seutua retkeillä! Tosin kesällä vramaan aika piukassa matkailjioita, kevät ja syksy varmaan molemmat väljempiä.

t.Kaarina

Soleil:

Ipadissä on vain tyhjää tuossa kohdassa,lisää kuva pudottamalla se tähän. Niin eihän sitä älynnyt sitten, huono laite? ::) Mutta otti kuitenkin ilmeisesti kuvan?

Ps.Jatkan läppärillä. Toimi näköjään. ;)
Nationalpark Berchtesgaden, on ehkäpä sitä kauneinta Saksaa.
Vuosi aijemmin kävimme Kehlstein-vuorella(1834m) ja Kotkanpesällä. Ei käyty Hinterseellä.
Nuo kuvat ovat Jenner-vuoren huipulta, 1874 metristä. Alla näkyy kuvan kaunis Königsee-järvi, jossa olimme toisena päivänä veneretkellä ja käytiin Obersee-järvellä myös. Ihmisiä oli liikkellä muttei minusta liikaa.
Liikaa on taas kuvia minulla, noista retkistä. ???

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View