Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Onko tällainen lämmitin ihan turvallinen?
migel:
Mulla Portinvartijalla on lattianrajassa 120mm säädettällä kiekolla varustettu tuloilmaputki ja poisto toiselta puolelta katonrajasta jolloinka syntyy luonnollinen kierto ja happi on raikasta ja mökki kylmänäkin kuiva sisäilmaltaan...
Ei mielestäni pidä mollata kaasulämppäreitä jollei niitä tunne taikka osaa käyttää turvallisesti Thumb
Hyvä ja huokea vaihtoehto kaikille.Suosittele n lämpimästi...
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 2.07.2013 kello on 09:45 ---..
Ei mielestäni pidä mollata kaasulämppäreitä jollei niitä tunne taikka osaa käyttää turvallisesti Thumb
Hyvä ja huokea vaihtoehto kaikille.Suosittele n lämpimästi...
--- Lainaus päättyy ---
En mä sitä mollaa..onhan meil vaunun etuteltassa samanlainen..mutta ei tulisi mieleenikään laittaa sitä laitetta vaunuun sisälle ja mennä ittekki sinne! Siitä tässä on ollu kyse..onhan se varmaan hyvä jossain 30neliön tilassa, mutta ei missään 10 neliön, missä ilmanvaihto tuskin on samaa luokkaa kuin esim sun Portinvartijan tuvas..
migel:
Lisään vielä että puhun mökkikäytöstä ja järjen käyttö suositeltavaa! ;)
Vaunukäytössä ja käytöstä en voi sanoa juuta jaata ja epäilisin olevan epäsopiva lämmönlähde vaunuun .
Se vaatii kuitenkin isomman ilmamäärän jotta turvallisesti voisi käyttää elikkä siis huono vaihtoehto entisen Primuksen sijaan ja ei silloin känniläisille tai voi olla viimeinen känni,,,,niin tai näin,niin järki aina kehiin!
t migel
migel:
Olen Vippe täysin samaa mieltä kanssasi!
Aakku:
Nyt jäätiin nuolemaan näppejä. Se vaunu on nyt varattu/myyty.
Ite kun olen sen verran epäluuloinen, niin aloin tutkimaan sen firman muitakin myytäviä kohdasta "Liikkeen muut ajoneuvot"
Poksi olis ihan kiva, mutta kuinka minusta senkin lämppärissä olisi jotain kotikutoista, vai kuvittelenko vain.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta