Myöhästyneet kiitokset Relluttelijalle tarroista, takana jo liimattuna mut etutarra hakee viel paikkaansa ollen "tilapäisesti" teipillä tuulilasissa siäpuolella....
Myöhästyneet kiitokset Relluttelijalle tarroista, takana jo liimattuna mut etutarra hakee viel paikkaansa ollen "tilapäisesti" teipillä tuulilasissa siäpuolella....
Nyt ois tarroja minullakin kotona. Saakos tulla hakemaan? Nyt ois tarroja minullakin kotona. Pistä tulemaan jos osoite on vielä muistissa jos ei niin pistän tulemaan..
Minäkin tilasin ja maksoin tarrat. Taisi postin tummat lajittelijat tarvita ne.
Minäkin tilasin ja maksoin tarrat. Taisi postin tummat lajittelijat tarvita ne.Jospa niistäkin tullut orgin jäseniä Minäkin tilasin ja maksoin tarrat. Taisi postin tummat lajittelijat tarvita ne. Tilasitko minulta? Laita viestiä niin lähetän uudet, yv tai sähköposti. Olen kyllä yrittänyt kaikki lähettää, vihkoon olen kerännyt osoitteet ja kappalemäärät ja merkannut kun olen lähettänyt, mutta ainahan voi erehtyä Edit: Turhan Höpöttäjä, oletko laittanut mulle osoitteen? Veikkaan että se on unehtunut Vasta muistin että yksi osoite puuttui.
Tilasitko minulta? Laita viestiä niin lähetän uudet, yv tai sähköposti. Sihteeri, tuo emäntä laitto viitteeksi maksun yhteydessä osoitteen. Ollaan niin kuin ei oltaskaan, ei tähän maailma kaadu. Sihteeri, tuo emäntä laitto viitteeksi maksun yhteydessä osoitteen. Ollaan niin kuin ei oltaskaan, ei tähän maailma kaadu. Kävin kans katsomassa pankkiohjelmassa ja sielähän se osoite oli. Olen todella pahoillani, huomenna lähtevät matkaan.
Kävin kans katsomassa pankkiohjelmassa ja sielähän se osoite oli. Olen todella pahoillani, huomenna lähtevät matkaan. Kuten sanoin: Ollaan niin kuin ei oltaskaan, ei tähän maailma kaadu.
Tarrat tuli eilen, kiitokset !
Tämä menee nyt liimaamaan .orgin tarran johon sopivaan paikkaan Polariin. Vanhasta Solkusta löytyi vielä yksi tarra laatikosta.
Mulla näinAika huono liima, kun repsottaa.... |