Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanari.org tarrat, onko kiinnostusta?

<< < (20/23) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Minäkin tilasin ja maksoin tarrat. Taisi postin tummat lajittelijat tarvita ne.  ::)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.07.2013     kello on 20:09 ---Minäkin tilasin ja maksoin tarrat. Taisi postin tummat lajittelijat tarvita ne.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Jospa niistäkin tullut orgin jäseniä ;)

relluttelija:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.07.2013     kello on 20:09 ---Minäkin tilasin ja maksoin tarrat. Taisi postin tummat lajittelijat tarvita ne.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Tilasitko minulta? Laita viestiä niin lähetän uudet, yv tai sähköposti.
Olen kyllä yrittänyt kaikki lähettää, vihkoon olen kerännyt osoitteet ja kappalemäärät ja merkannut kun olen lähettänyt, mutta ainahan voi erehtyä  ;)
Edit: Turhan Höpöttäjä, oletko laittanut mulle osoitteen? Veikkaan että se on unehtunut Thumb
Vasta muistin että yksi osoite puuttui.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 30.07.2013     kello on 20:43 ---Tilasitko minulta? Laita viestiä niin lähetän uudet, yv tai sähköposti.
Olen kyllä yrittänyt kaikki lähettää, vihkoon olen kerännyt osoitteet ja kappalemäärät ja merkannut kun olen lähettänyt, mutta ainahan voi erehtyä  ;)
Edit: Turhan Höpöttäjä, oletko laittanut mulle osoitteen? Veikkaan että se on unehtunut Thumb
Vasta muistin että yksi osoite puuttui.

--- Lainaus päättyy ---

Sihteeri, tuo emäntä laitto viitteeksi maksun yhteydessä osoitteen. Ollaan niin kuin ei oltaskaan, ei tähän maailma kaadu.  ;D

relluttelija:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.07.2013     kello on 21:15 ---Sihteeri, tuo emäntä laitto viitteeksi maksun yhteydessä osoitteen. Ollaan niin kuin ei oltaskaan, ei tähän maailma kaadu.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kävin kans katsomassa pankkiohjelmassa ja sielähän se osoite oli. Olen todella pahoillani, huomenna lähtevät matkaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View