Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanari.org tarrat, onko kiinnostusta?
Turhan Höpöttäjä:
Minäkin tilasin ja maksoin tarrat. Taisi postin tummat lajittelijat tarvita ne. ::)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.07.2013 kello on 20:09 ---Minäkin tilasin ja maksoin tarrat. Taisi postin tummat lajittelijat tarvita ne. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Jospa niistäkin tullut orgin jäseniä ;)
relluttelija:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.07.2013 kello on 20:09 ---Minäkin tilasin ja maksoin tarrat. Taisi postin tummat lajittelijat tarvita ne. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Tilasitko minulta? Laita viestiä niin lähetän uudet, yv tai sähköposti.
Olen kyllä yrittänyt kaikki lähettää, vihkoon olen kerännyt osoitteet ja kappalemäärät ja merkannut kun olen lähettänyt, mutta ainahan voi erehtyä ;)
Edit: Turhan Höpöttäjä, oletko laittanut mulle osoitteen? Veikkaan että se on unehtunut Thumb
Vasta muistin että yksi osoite puuttui.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 30.07.2013 kello on 20:43 ---Tilasitko minulta? Laita viestiä niin lähetän uudet, yv tai sähköposti.
Olen kyllä yrittänyt kaikki lähettää, vihkoon olen kerännyt osoitteet ja kappalemäärät ja merkannut kun olen lähettänyt, mutta ainahan voi erehtyä ;)
Edit: Turhan Höpöttäjä, oletko laittanut mulle osoitteen? Veikkaan että se on unehtunut Thumb
Vasta muistin että yksi osoite puuttui.
--- Lainaus päättyy ---
Sihteeri, tuo emäntä laitto viitteeksi maksun yhteydessä osoitteen. Ollaan niin kuin ei oltaskaan, ei tähän maailma kaadu. ;D
relluttelija:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.07.2013 kello on 21:15 ---Sihteeri, tuo emäntä laitto viitteeksi maksun yhteydessä osoitteen. Ollaan niin kuin ei oltaskaan, ei tähän maailma kaadu. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kävin kans katsomassa pankkiohjelmassa ja sielähän se osoite oli. Olen todella pahoillani, huomenna lähtevät matkaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta