Sivuja:
Toiminto
  • #46 kirjoittanut Vesseli 28 Jun 2013
  • Kiinnostusta on ja olen valmis ostamaan.

    Sovittaisiinko yhteinen "kiinnittämisdirekti ivi"? Kiinnitetäänkö kulkimen molempiin päihin muiden tarrojen sekaan vaiko vain taakse. Ehdotukseni on vain taakse.
  • #47 kirjoittanut Humoristi 28 Jun 2013
  • Kiinnostusta on ja olen valmis ostamaan.

    Sovittaisiinko yhteinen "kiinnittämisdirekti ivi"? Kiinnitetäänkö kulkimen molempiin päihin muiden tarrojen sekaan vaiko vain taakse. Ehdotukseni on vain taakse.

    leiriydyttäessä ei kukaan org:lainen välttämättä tunnista kun tarra on takana piilossa  :-\

    joten näkisin että edessä ja takana ?
  • #48 kirjoittanut relluttelija 29 Jun 2013
  • Itse laitan eteen ja taakse, mahdollisesti molemmissa päissä keskelle. Veturiin voisin laittaa osan tarrasta.
    Näistähän on helppo napsia paloja pois jos haluaa vain osan, niin kuin joku tuola heittikin.

    Edit: Kaikilla ei varmaan ole mahdollista laittaa keskelle, tai oikeaan reunaan, riippuen kulkimen omista tarroista.
  • #49 kirjoittanut Alan 29 Jun 2013
  • Ajattelin, että SFC tarran lähellä olisi hyvä. Sitähän muutenkin monet katsoo.

    Eikä siksi tarvi olla iso.

    Molempiin päihin, kun auto voi olla kummin päin vain. Vaunussa kai keula on näkyvämpi niin alueella kuin vastaantullessa.
  • #50 kirjoittanut winemaker 29 Jun 2013
  • Olen mukana, Fenixin tarra on hyvä.  Tekstejä vain voisi muuttaa, oikealle nettiosoite ja vasemmalle slogan, vaikkapa "Suomen suurin karavaanarisivusto".

     Thumb

    Paikka yhteisesti sovittu, vaunussa ja autossa edessä oik. heti ikkunalinjan alapuolella.  Soveltaen niissä kulkimissa missä ohje tuottaa ongelmia.
  • #51 kirjoittanut pamaus 29 Jun 2013
  • Vihdoinkin saa tarran kulkimeen, kun nykyään orginlogo kulkee keittiön ikkunassa.

    Eteen saan hyvin tarran, taakse vähän ongelmallisempi.
  • #52 kirjoittanut sipu 29 Jun 2013
  • Fenix jos joskus tilaat niitä pienempiä tarroja
    niin tilaan 1 kpl laita sit vaikka yv
    ja laitan sen tuulilasin oikeaan alalaitaan
    saukon kaveriks  Thumb
    kun  tuo isäntä ei silmäteräänsä (tupacarssiin ) anna mitään liimailla
    niin pitää se laittaa vain noin näkyville
    eikai se haittaa  :)
  • #53 kirjoittanut ihaa 29 Jun 2013
  • Paikka yhteisesti sovittu, vaunussa ja autossa edessä oik. heti ikkunalinjan alapuolella.  Soveltaen niissä kulkimissa missä ohje tuottaa ongelmia.

    Karavaanari.orgissa lienee sen verran fiksua porukkaa että ymmärtää oikean tarkoittavan sitä vänkärin puoleista etukulmaa, aika useasti näkee tien päällä SFC-tunnuksia jotka on laitettu väärälle eli juuri sinne vänkärin puolelle, onkohan syynä ihan oikeasti tietämättömyys mitä puolta vasemmalla tarkoitetaan vai tietoinen, "teenpähän nyt näin erikoisuuden tavoittelun takia"::)
  • #54 kirjoittanut mjo33400 30 Jun 2013
  • Minä haluan nuo fenix:in tarrat nyt kun tarjonta on selvinnyt minulle. Thumb
  • #55 kirjoittanut honkte 30 Jun 2013
  • Mulle kanssa 200 mm x 50 mm tarraa 2 kpl   

    eli taitaa olla mallia "Fenix"
  • #56 kirjoittanut K.E.V 30 Jun 2013
  • 2x fenix mulle  ;D
  • #57 kirjoittanut mike 30 Jun 2013
  • Mulle kans! Ihan sama kummat.
  • #58 kirjoittanut nike 30 Jun 2013
  • Fenix 200mm x 50mm mulle kans. 4kpl.
  • #59 kirjoittanut Vesseli 30 Jun 2013
  • Tännekin Fenix 200mm x 50mm 2 kpl.

    Otit Fenix aikamoisen projektin, jolla työllistät itsesin ja koko konttorisi? joksikin aikaa.
    Paljon onnea hankkeelle ja kiitos eukäteen. Laitat varmaan ohjeet maksutavasta ja muista
    toimitukseen liittyvistä jutuista.
  • #60 kirjoittanut massimo 30 Jun 2013
  • Minä otan kans mallia Fenix
Sivuja:
Toiminto