Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Aloittelijalle neuvoja matkailuauton hankintaan

<< < (50/52) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Karrppa - 17.06.2014     kello on 18:10 ---Taitanee olla mahdotonta löytää omaan pudjettiin sopivaa autoa.. Nuo trumaticillä varustetut kun olen kokonaan hylännyt.. Tässä mietiskelly että jos sittenkin kokeilis tuollasta puhallinlämmitteist ä ja ainahan sitä voi autoa vaihtaa myöhemmässä vaiheessa tuoreempaan.

--- Lainaus päättyy ---

??  ::)   Taitaapi tuolla tien päällä olevista autoista suurin osa olla varustettu Trumatic'llä ja puhaltimella.

Karrppa:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 17.06.2014     kello on 18:38 ---??  ::)   Taitaapi tuolla tien päällä olevista autoista suurin osa olla varustettu Trumatic'llä ja puhaltimella.

--- Lainaus päättyy ---

suurinosa näyttää olevan trumaticillä, mut kait silläkin pärjää.. lmc:llä 630 mallia ainakin on nestekiertolämppäri llä, mutta jotenkin tuo lmc ei hirveästi muuten sytytä.. Liekköhän laatu parantunut kymmenessä vuodessa? Vaunussa ainakin oli eristeet laitettu aika huonosti, mitä tuossa tuota omaa vaunua olen rempannut..

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Karrppa - 17.06.2014     kello on 19:08 ---suurinosa näyttää olevan trumaticillä, mut kait silläkin pärjää..

--- Lainaus päättyy ---

Ainakin kuustonnisella teho riittää. Laite itse on hyvä. Ongelmana voi olla, että korin tekijä ei ole paneutunut riittävästi lämmön jakoon. Sitä voi itse jonkun verran parannella.

Karrppa:
 Korjausta edelliseen eli Knaus traveller 685 c ja vuodelta -99. Ajettuhan tuolla on jo 240tkm. Moottorina  2.8idtd eli onko kyseisestä mallista kellään kokemuksia tai tuosta moottorista? Vikapaikkoja ja erityisesti jotain kohtia miä kannattaa tuollasesta katsoa. Trumatic lämmityksenä mutta sen tarkempaa tietoa ei mallista ole..

Karrppa:
Nonii nyt olis yks auto etelässä varattuna jota olisi tarkoitus ensi viikolla mennä katsomaan/hakemaan.
Toivotaan että ei ole täysi susi.. Lämmityksenä truma c 6kw.. Mikälie tarkemmalta malliltaan? Entiselle omistajalle soitin ja meinas että pitäisi olla autoa pitkäksi aikaa (omistanut uudesta).. Paljonko muuten jakohihnan vaihtoväli km/v tuossa 2.8 jtd koneisessa? Oletan että jtd koneella -00 ducato. Kuinkas näissä ducatoissa on ohjaamon pohjat herkkiä ruostumaan?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View