Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Aloittelijalle neuvoja matkailuauton hankintaan

<< < (33/52) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.05.2014     kello on 14:32 ---Kyllä kai nuin tuoreessa autossa turbo on.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
2nd genressäkin keikkuu 2.5 D PSAlaisen ja Ivecolaisena mukana, TD ja TDi variantteja molemmien sorveista vielä useampia..
http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Ducato#1994.E2.80.931999

Voi olla,  jos lokasuojan merkistä sais selvää, tämäkin virhe ilmosta korjaantuisi  :-X

EDIT: Bilteman rek.no haun perusteella 62 kW versio eli turboton on  :D

doxxistor:
Nyt muuten löytyi sellainen auto, mikä vaikuttaa kaikin puolin hyvältä. Moottorissa on tehoa ja nukkumapaikkoja on tarpeeksi. Hometta ei ole eikä kosteudestakaan ole merkkejä, vaikka auto 15 vuotta vanha onkin. Auto haettu saksasta 4v sitten ja myynnin syykin on selvä, kun perhe on kautta rantain puolitutun tutuntutuntuttu  :). Vimosen päälle oli siistissä kunnossa. Koeajolle saan vloppuna. Onhan tuo hieman yli budjetin, mutta mahdollisuuksien rajoissa, jos myyjä edes vähän suostuu tulemaan vastaan. Huoltohistoriakin näyttää hyvältä ja jakohihnaremonttiki n on vasta tehty. Nastarenkaathan tuossa on mukana, eli talvikäytössäkin on ollut (mihin se ei itselleni ole tulossa - ainakaan näillä näkymin). Tuo iso takatallikin on tosiaan ollut asia, mistä olen haaveillut, mutta siitä olen ollut valmis tinkimään. Hyviä vinkkejä ja huomioita olen kyllä täältä saanut ja kovin kiitollinen niistä olen  Thumb. Tämä ostovaihe se on aina niin jännittävää, kun innostusta on vaikka muille jakaa :). Pari muutakin on viikonloppuna tulossa koeajolle, joten maanantaina ollaan taas paljon viisaampia.

Humoristi:

--- Lainaus käyttäjältä: doxxistor - 15.05.2014     kello on 15:46 ---Nyt muuten löytyi sellainen auto, mikä vaikuttaa kaikin puolin hyvältä. Moottorissa on tehoa ja nukkumapaikkoja on tarpeeksi. Hometta ei ole eikä kosteudestakaan ole merkkejä, vaikka auto 15 vuotta vanha onkin. Auto haettu saksasta 4v sitten ja myynnin syykin on selvä, kun perhe on kautta rantain puolitutun tutuntutuntuttu  :). Vimosen päälle oli siistissä kunnossa. Koeajolle saan vloppuna. Onhan tuo hieman yli budjetin, mutta mahdollisuuksien rajoissa, jos myyjä edes vähän suostuu tulemaan vastaan. Huoltohistoriakin näyttää hyvältä ja jakohihnaremonttiki n on vasta tehty. Nastarenkaathan tuossa on mukana, eli talvikäytössäkin on ollut (mihin se ei itselleni ole tulossa - ainakaan näillä näkymin). Tuo iso takatallikin on tosiaan ollut asia, mistä olen haaveillut, mutta siitä olen ollut valmis tinkimään. Hyviä vinkkejä ja huomioita olen kyllä täältä saanut ja kovin kiitollinen niistä olen  Thumb. Tämä ostovaihe se on aina niin jännittävää, kun innostusta on vaikka muille jakaa :). Pari muutakin on viikonloppuna tulossa koeajolle, joten maanantaina ollaan taas paljon viisaampia.

--- Lainaus päättyy ---

ihan näppärän oloinen  Thumb

tässäkin vois olla hyviä vaihtoehtoja  ;)

http://www.nettikaravaani.com/lmc/ducato/1408729

http://www.nettikaravaani.com/eura-mobil/s-665-hb/1406821

MCL:
Sellainen juttu kannattaa 16 000 euron hintaluokan matkailuautossa ajatella, kuin ilmastointi ajonaikana. Niin vaatimatonta pikkuautoa ei taida enää Suomen maassa olla uutena myynnissä, että ilmastointi ei olisi vakiona. Asia alkaa olla henkilöautoissa käytännössä itsestään selvä. Mikäli arkena on tottunut, että matka taitetaan ilman saunatunnelmia, niin miettiä sopii onko lomamukavaa, mikäli matkanteko käy yleiseen loma-aikaan, kesällä, saunomisesta.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 15.05.2014     kello on 16:04 ---Sellainen juttu kannattaa 16 000 euron hintaluokan matkailuautossa ajatella, kuin ilmastointi ajonaikana. Niin vaatimatonta pikkuautoa ei taida enää Suomen maassa olla uutena myynnissä, että ilmastointi ei olisi vakiona. Asia alkaa olla henkilöautoissa käytännössä itsestään selvä. Mikäli arkena on tottunut, että matka taitetaan ilman saunatunnelmia, niin miettiä sopii onko lomamukavaa, mikäli matkanteko käy yleiseen loma-aikaan, kesällä, saunomisesta.

--- Lainaus päättyy ---
Puhut vähän mutta asiaa Thumb Ja ens viikolla tarvitaan taas ilmastointia,voi niitä jolla sitä ei ole :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View