Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Aloittelijalle neuvoja matkailuauton hankintaan
Naussi:
Monesti se halvin vaihtoehto on ostaa kerralla kunnollinen. Ei tule sitten turpaan, kun vie sitä ensimmäistä halpaa autoa vaihtoon. 10000 € auto, kun on monesti vaihtoarvoltaan 8 000€
Alan:
Sanoisin, että pohja- tai varsinkaan sisustusratkaisuill e ei kannata hirveästi painoa panna vaan etsiä teknisesti hyvä ja huollettu auto. Talvirenkaiden puuttuminen saattaa olla pelkkää plussaa myös.
Ratkaisuun vaikuttaa merkittävästi se, osaako itse korjata ja huoltaa autoa. Jos ei, kannattaa olla erityisen tarkkana ja käyttää asiantuntijaa apuna auton tutkimisessa.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 24.06.2013 kello on 12:19 ---heti oston jälkeen kuukauden päästä lähdimme Euroopaan reissuun kuukaudeksi. :D
--- Lainaus päättyy ---
Ja siltä reissultako jäi se Saksa kuumottamaan mieltä että tuonne vielä joskus muutamme ?
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 24.06.2013 kello on 12:32 ---osaako itse korjata ja huoltaa autoa. Jos ei, kannattaa olla erityisen tarkkana ja käyttää asiantuntijaa apuna auton tutkimisessa.
--- Lainaus päättyy ---
Yhtä vaihtoautoa Autotohtorilla käyttäneenä voin suositella sitä käytetyn auton ostajalle, käytiin tekniikka suhteellisen tarkasti läpi, sen 90 euroa moni liike antaa takaisin mikäli auto ei muuten miellytäkkään.
Soleil:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 24.06.2013 kello on 12:34 ---Ja siltä reissultako jäi se Saksa kuumottamaan mieltä että tuonne vielä joskus muutamme ?
--- Lainaus päättyy ---
Ei se juuri tuolta reisuilta, aijemmiltakin, myöhemmiltäkin ja myös lukuisilta Norjan reissuilta. Tuo haave on elänyt ihan lapsesta asti.
Niin nainen ajattelee ehkä enempi niitä sisustus juttuja vaikka kyllä minäkin autojen päälle ymmärrän. Olen maalta ja traktoriakin ajanut.
Kyllä mekin tuo ensimmäine asuntoauto tällä Autotohtorilla käytetiin ja varmaan on hyvä asia käytääkkin. Eikä siinä moottorissa mitää ollut koko 11v aikana, laturi piti vaihtaa jossain välissa ja mies vaihto itse jakopäänhihnan.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 24.06.2013 kello on 12:32 ---Sanoisin, että pohja- tai varsinkaan sisustusratkaisuill e ei kannata hirveästi painoa panna vaan etsiä teknisesti hyvä ja huollettu auto. Talvirenkaiden puuttuminen saattaa olla pelkkää plussaa myös.
Ratkaisuun vaikuttaa merkittävästi se, osaako itse korjata ja huoltaa autoa. Jos ei, kannattaa olla erityisen tarkkana ja käyttää asiantuntijaa apuna auton tutkimisessa.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä pohjaratkaisu on tärkeä, ainakin siihen liittyvät perusratkaisut. Valmiit vuodepaikat kaikille yleensä mukana oleville ja pöytäpaikat. Meidän puoli-integrotu on selkeästi kahden hengen auto vaikka makuupaikkoja saa 4 petaamalla pöytäryhmän vuoteeksi.
Saksasta halvan auton tuominen ei välttämättä kannata, kuluja auton hinnan päälle tulee helposti 2000€ ja tuossa hintaryhmässä se on paljon. Toki valikoima on parempi.
Tekniikan toimiminen sekä asuin, että autopuolella on tärkeä varmistaa ja tietty, että auto on siisti ja kuiva
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta