Tekniikkakeskustelut > Alde
No mikäpä muukaan ku alde 3000
Valtteri:
Do diid nyt on murua autotallin lattialla,putsasin koko juotospuolen ja kävin tinaukset läpi,varmaan arvaatkin kuinka kävi ;D alde kiitti tinuria ja hörähti iloisesti tulille Thumb
Oleko käyttänyt minkälaista ainetta uudelleen pakkaamiseen?Kiitos rohkaisusta Thumb
Ja kun ei ole tapana itteään kehua niin nyt teen poikkeuksen HYVÄ MINÄ! ;D
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: Valtteri - 23.06.2013 kello on 22:43 ---Do diid nyt on murua autotallin lattialla,putsasin koko juotospuolen ja kävin tinaukset läpi,varmaan arvaatkin kuinka kävi ;D alde kiitti tinuria ja hörähti iloisesti tulille Thumb
Oleko käyttänyt minkälaista ainetta uudelleen pakkaamiseen?Kiitos rohkaisusta Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Eikä haise omakehu yhtään.. Thumb ja neuvojalle kans Thumb
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 23.06.2013 kello on 23:04 ---Eikä haise omakehu yhtään.. Thumb ja neuvojalle kans Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Minä peukutan kans. Thumb Iso on kynnys lähteä noita vehkeitä korjaan
mut kun siitä pääsee yli ja vielä onnistuu niin Thumb Thumb Thumb
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Valtteri - 23.06.2013 kello on 22:43 ---Do diid nyt on murua autotallin lattialla,putsasin koko juotospuolen ja kävin tinaukset läpi,varmaan arvaatkin kuinka kävi ;D alde kiitti tinuria ja hörähti iloisesti tulille Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Ei mitään aineita vaan annat olla sellaisenaan. Ei se sitä massaa kaipaa ja sen massan takia se on rikkikin mennyt. Thumb Hyvää työtä teit.
Valtteri:
Juuri näin ajattelin itsekin siinä käyneen,suuret kiitokset vielä kerran Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta