Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

ELÄKELÄISET

<< < (4/6) > >>

seijantie:
Niin on ollut kiirettä ettei ol kerinnyt vaunulle kuin vasta eilen eka kertaa. ;D

JEE:
Kyllä eläkkeellä on kiva olla, ei tartte juosta kellon peräs,eikä ol niin väliä vaikka joku homma jää just tältä päivältä tehkemäti,eli onhan se päivä huomenissakin jos ollakseen on.Site jos dsattuu niin käymään ettei sitä huomista tulekaan,nin mitä sitte ,Shou watt. elikkäs se oli sitte siinä,mutta niin kauan pitää elämästä nnauttia ko sitä on ja piste.
Oon päätelly näin niinko irviniki joskus lauloi  vain oliko se sittekki juhawatti ,että kun tää elämä on sattumalta saatua nii olis synti stressin uhrina kaatua, mutta se ei tarkota sitä et pitäs alkaa vaan kääntää kylkee ja löhöillä.Yks kaveri joskus sano että ei tartte montaakaan päivää olla käymättä lenkillä kun jo huomaa että paikat on puutuneet.
Elävä esimerkki siitä oli isäni ,joka joskus 60 luvulla olessamme ahlsrömillä Noormarkun torpankorves mettätöis  sai raipaniskusta silmänsä sarveiskalvon rikki ja joutu Poris diagonissalaitoksel la makaan kuukauden leikkauksen jälkeen ihan paikallaan ja  kun pääsi kotiin  niin ei osannu kävellä ollenkaan ,eli piti opetella niinku pikkulapsi käveleen uudemman kerran.
Että äkkiä se kävelykin menee jos vaan makoilee.Hänki oli ennen sitä tapaturmaa todella hyvässä kunnossa. Että semmottia tälläi jussinaattona sahtia tuopin pari nauttineena ja hyvät jussit vaan kaikille eläkeläisillle ja muillekki. ;)

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 20.06.2013     kello on 22:29 ---Jaa kulumaan...?  Sitä olen jo pitkään ihmetelly, että miten kaiken oikein ehti silloin, kun oli vielä olevinaan 'töissä'!!  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Olen ihmetellyt, miten kerkisi käydä töissä. Tekemistä on niin paljon, ettei normaali työaika riitä.
Voi olla, että vauhti on hidastunut, mutta en tunnusta.

pouhe:
Näin eläkeläisenä olen huomannut, että nopeuteni on lisääntynyt, väsyn nopeammin ja unohdan nopeammin. Toki työsaavutus on jäänyt vähäisemmäksi, viime talven lumitöistäkin jäi puolet tekemättä. Kaikesta huolimatta , kiirettä pittää. ;)

vesako:
Huomenna, jos luoja suo.

Pitäis ensimmäinen eläke (osa-aika) tulla tilille. Thumb

Voi olla jotta joutuu pitämään eläkepäiviä
aina silloin tällöin, sekä aina välillä.

Vähän käy sääliksi tuota rouvaa, mutta elämä on.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View