Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Lidlin hinta ja laatutaso Saksassa
Alan:
Ymmärränkö oikein, että juomat halpakaupoista?
Mistä olisi paras esim. ns merkkioluet ostaa reissun päällä? Palatessahan satamakauppa on halvin.
Soleil:
En tiedä satamakaupan hintatasosta mitään.
No, minä olen huono sanomaan mitään alkoholijuomien hinnoista tai mistä ne kannattaa ostaa. ::)
Kaksi ginipulloa olen 18v ostanut ja sen minkä minä päätän niin päätöksessä myös pysyn, etten enpää osta vaikkei nyt mitään syytä ole miksi en ostaisi. ;)
Onhan se tietysti niin että noissa juomakaupoissa ja kalliimmissa ruokakaupoissa on vaikkapa kaljasta suuri valikoima kun samaa ei ole Aldissa tai Lidlissä mutta,.. Halppiskaupoissakin on merkkituotteita. Kaufland on suosikkikauppani kun jotain tiettyä merkkiä hae tai en juokse tarjousten perässä, valikoimakin suuri.
No vertaus esim. veteen on huono mutta jos juomakaupassa halvimmillaan vesi tarjouksessa maksaa 0.44e/l mutta en näe kuitenkaan ero vaikkapa Aldin tai Lidlin vesipulloon jonka saan 19sentillä ja 1.5litraa. Onhan se juomakaupan tai kalliimman kaupan vesi vehvemmassa muovisessa pullossa mutta,.. ja samoissakin merkeissä on hintaeroa verratessa.
Vaikkapa mineraalivesi, Vitel-merkkinen tarjoushinta.
Juomakaupan(erikoiskauppa) 6x 1.5l - 4.99e
Lidlissä 6x huom! 2l - 2.99e
Näen tietysti noista mainoksista hintoja. Saako tänne laitta kaljan merkkiä ja hintaa? ::)
bürre:
Tämän kesän kokemuksella kortti kävi huonosti Lidlissä, tiedä sitten olisiko kuulunutkaan toimia, muutaman visiitin jälkeen jaksanut enää tyrkyttää vaan maksoin käteisellä. Edekassa esim. kävi luottokortti ok.
Juomat on halpoja, mutta ei välttämättä sentään aivan niin halpaa kuin alkuun näyttäisi. Jos Lidlissä 6x0.5L olutta maksaa hintalapun mukaan 1.50e, on hinta kassalla 2,70e. Edullista kyllä, mutta hinnat ilmoitettiina ilman panttia, toisin kuin Suomessa taitaa tapana olla. Pantti saattaa vain maksaa saman kuin sisältö...
Alan:
Soleil, saa laittaa oluiden hintoja ihan vapaasti. :D
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 1.07.2013 kello on 12:19 ---Soleil, saa laittaa oluiden hintoja ihan vapaasti. :D
--- Lainaus päättyy ---
EI ei ei ei eiiiiiiiiiii.....ru peaa vaan entistänempi kyrsimään nämä härmän kiskuri hinnat...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta