Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Paras vetoauto?

<< < (191/197) > >>

Yrjö:
   ^ Kiitos! Mutta ei sovi butjettiin.
   Muistaakseni olen kolmesta viimeisestä maksanut 1500, vaikka rahayksikkökin on muuttunut. Olisi edellisellä Kadetillakin ilmeisesti tullut 10 v. n. 200 thk. täyteen, jos siinä olisi ollut muutama polle enemmän?
  Tietenkin tämän hintaluokan autoilla ei tälläista matkaa ajeta pelkällä polttoaineen lisäyksellä, mutta ite oon pystynyt kaikki tekemään. Seuraava pikkasen pelottaa.
  Skoodakin vielä kiinnostaa, kun pyynti tippui pikkasen, koska myyjä lähtee opiskelemaan. Hiukan tekee myös mieli antaa opiskelijalle "kaljarahaa". ;D
   Nyt osui silmään:
       https://www.nettiauto.com/volvo/v40/12616357
   Tuokin on mulle outo kapine. Automaattikin pelottaa kun sellaisella en tällä vuosituhannella oo ajanut metriäkään, viime vuosituhannella kai pari kertaa?

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö -  5.01.2022     kello on 06:51 ---   ^ Kiitos! Mutta ei sovi butjettiin.
   Muistaakseni olen kolmesta viimeisestä maksanut 1500, vaikka rahayksikkökin on muuttunut. Olisi edellisellä Kadetillakin ilmeisesti tullut 10 v. n. 200 thk. täyteen, jos siinä olisi ollut muutama polle enemmän?
  Tietenkin tämän hintaluokan autoilla ei tälläista matkaa ajeta pelkällä polttoaineen lisäyksellä, mutta ite oon pystynyt kaikki tekemään. Seuraava pikkasen pelottaa.
  Skoodakin vielä kiinnostaa, kun pyynti tippui pikkasen, koska myyjä lähtee opiskelemaan. Hiukan tekee myös mieli antaa opiskelijalle "kaljarahaa". ;D
   Nyt osui silmään:
       https://www.nettiauto.com/volvo/v40/12616357
   Tuokin on mulle outo kapine. Automaattikin pelottaa kun sellaisella en tällä vuosituhannella oo ajanut metriäkään, viime vuosituhannella kai pari kertaa?

--- Lainaus päättyy ---
Ei ollut kertaakaan vaihdettu automaattilaatikon öljyjä ainakaan huoltokirjalla.
Ja puuttuuko huoltokirjasta muutama vuosi välistä toimenpiteitä?

Yrjö:
  Taitaa mennä autokuume ohi. ;D
  Pitää varmaan tyytyä oopeliin tulevaisuudessakin. Vaikka tuon nykyisenkin osto oli hankallaa. Kävin kaksi reissua oikein helsinkissä--- turhaan.
  Aikasin aamulla bussilla-junalla- bussilla jne., kunnes illalla syntyi Taivalkoskella ehkä elämäni paras autokauppa?? Vielä tietenkin voi parantaa!

megaman:
^
Kattelin ihan mielenkiinnolla ja aikani kuluksi Pirkanmaan tarjontaa tuon budjetin mukaisesti, aika haastavaksi osottautui. Muutama sellainen potentiaalinenkin löytyi, mutta sitten puuttui se koukku.  :)

Qwerty:
Kuinkahan paljon auton kestävyyteen vaunun vetäminen oikeasti vaikuttaa? Otetaan esimerkiksi vaikka VAG:n 2 litran DSG TDI ja sen perään 1200 kg vaunu?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View