Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Paras vetoauto?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 2.02.2021 kello on 22:32 --- varmuuden vuoksi laitetaan vakkari 70km/h, ei kulu bensaa eikä tolppa välähdä. ympäristö kiittää mutta kaikki kanssa autoilijat ei.
--- Lainaus päättyy ---
Ei meillä, sinusta en tiedä. Laitan 84 jolloin todellinen on 82 gps:llä mitattu, silloin ei välky itselle. Ohittajille kylläkin.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 3.02.2021 kello on 08:22 ---Ei meillä, sinusta en tiedä. Laitan 84 jolloin todellinen on 82 gps:llä mitattu, silloin ei välky itselle. Ohittajille kylläkin.
--- Lainaus päättyy ---
miten tomitaan 100km/h alueella?
megaman:
Vaikka syöttää 3-5 km/h ylim. nopeutta gepsin mukaan vakkariin, alkaa porukkaa kerääntymään taakse, kun köyhillä on aina kiire jonnekin. 🤔
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 3.02.2021 kello on 17:27 --- miten tomitaan 100km/h alueella?
--- Lainaus päättyy ---
Herran pieksut. :o
Nostetaan tietenkin Samanverran yli ettei ajeta alle. Pitikö tuo selvyys edes kysyä? Rekkamiehet tykkää muutenkin roikkua hanurissa. Onneksi ei kaikki.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 3.02.2021 kello on 17:51 ---Herran pieksut. :o
Nostetaan tietenkin Samanverran yli ettei ajeta alle. Pitikö tuo selvyys edes kysyä? Rekkamiehet tykkää muutenkin roikkua hanurissa. Onneksi ei kaikki.
--- Lainaus päättyy ---
Minä ajan yleensä aina rekkavauhtia....
Se on sellainen sisäänrakentunut nopeus. Ei roiku rekat puskurissa, eikä itse tarvitse ohittaa rekkoja. Olen sen ajatellut niin, että kun olen ikäni ajanut raskasta ja lähes aina ehtinyt perille, niin miksi minun pitäisi yhtäkkiä alkaa ajaa nopeammin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta