Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Paras vetoauto?

<< < (150/197) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Hevosmies - 22.12.2020     kello on 20:57 ---No eikö sitä parasta vetoautoa löydy?
On Bemaria,Audia,Mersua ja muitakin vahvoja ehdokaita,eli ei se vetoauton paremmuuus ole TM-valinta
vai onko sittenkin?.

--- Lainaus päättyy ---

Tänne ollaan saatu uusi kovapäinen yhden totuuden ihminen.  :D

Oletkos miettinyt koskaan, että mainitut saksalaismerkitkin vanhenevat ja niitä saa käytettynä samoihin hintoihin kuin "halvempia" merkkejä.

Vai oletko sitä mieltä, että saksalaisuus on paha asia itsessään?

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Hevosmies - 22.12.2020     kello on 20:57 ---No eikö sitä parasta vetoautoa löydy?
On Bemaria,Audia,Mersua ja muitakin vahvoja ehdokaita,eli ei se vetoauton paremmuuus ole TM-valinta
vai onko sittenkin?.

--- Lainaus päättyy ---

Löytyy löytyy, sopii myös peräkärryn vetoon  Thumb

88k5:
Kun kelaa ketjua lähemmäs alkua, niin vetoautona parhaat, tietty genre, jo esitelty..
Sitten voi katsella kuvia ja kehuja kaikenlaisita kiuluista markettirekinä. Ne sopii enempi parkkipaikkasurrauk siin kuin raskaampaan vetohommaan..

Kertauksena - mitä raskaampi veturi, sen parempi. Toisena tulee moottorin vääntö..

Esimerkki kun asiat ovat väärässä järjestyksessä - se b kuuluu lavalle, eikä aisan päähän  :laugh:

Hevosmies:
No ei vetoauton valinta ole musta/valkoinen asia,vaikka se siltä tuntuu kun lukee saittia täällä.
Jos olisi vain yksi hyvä,mutta kun ei ole,minusta.
Minulla on ollut erilaisista vetoautoja ja kaikilla olen perille pääsyt.
Mutta jos on se levy jäänyt päälle,vaikka BMW levy,niin ei sille mitään voi,siihen ei ole lääkettä,tai on;
Ainut lääke on kun saa kunnon sakot sen bemarin kanssa,kuten minun pojalle kävi jolla oli M3 jossa
V8 virityksineen.
No siihen loppui sekin tarina,möi auton pois !. 8)

Aakku:
No onhan sitä kaikenlaisia vetoautoja, joilla on melkein perille päästy...

https://www.youtube.com/watch?v=lAfZ1N56qjY

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View