Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Paras vetoauto?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 29.09.2020 kello on 08:19 ---Hyvä oot tinkaamaan - ei onnistunu mulle viimeviikolla. Koko voimalinjan tekemättä olevat öljynvaihdot sekä moottorin huolto olis ollu mulla vaatimuksena mutta tonnin huolto tuntui olevan myyjälle liikaa ;D
--- Lainaus päättyy ---
Varmaankin kiinni päällä olevasta löysästä tai kulkimen kysynnästä.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 26.09.2020 kello on 09:16 ---Tuossa tuli juttua vaihteiston kestävyydestä...
Miten paljon auton ja varsinkin voimansiirron kestävyyteen vaikuttaa vaununveto? Automaattilaatikon korjaus lienee kuitenkin aika hintavaa.
Itselläni on nyt paku Aisinin automaatilla. Pitäisi vaihtaa öljyt huuhtelemalla, mutta missään ei pystytä vaihtamaan. Ei ole adapteria lauhduttimen väliin. Merkkiliike ei suostu pohtimaan asiaa, kun huolto-ohjelma puhuu elinikäisistä öljyistä.
Tottahan se on. Vaihteiston eliniänhän ne öljyt siellä voitelee. Eliniän pituus onkin sitten eri asia.
--- Lainaus päättyy ---
Tähän päivitystä...
Pakun automaattiöljyt on nyt huuhtelemalla vaihdettu. Adapteri lauhduttimen väliin tuli vihdoin Italiasta.
Hevosmies:
No minulla tuossa pihassa seisoo Subaru Forester XT my17.
Ja myöskin Hymer 524 SL jonka aion myydä ja ostaa as,vaunun.
Eli ei ole mersua tai bemaria vetoautona ,voiko sitä japsien tekeleillä as,vaunua vedellä,ilman että tulee
alemmuuskompleksia ?. Thumbd
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Hevosmies - 12.12.2020 kello on 17:50 ---No minulla tuossa pihassa seisoo Subaru Forester XT my17.
Ja myöskin Hymer 524 SL jonka aion myydä ja ostaa as,vaunun.
Eli ei ole mersua tai bemaria vetoautona ,voiko sitä japsien tekeleillä as,vaunua vedellä,ilman että tulee
alemmuuskompleksia ?. Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan riippuu sun hattusi alla olevasta. Itse en välitä mitä muut ajattelee.
Yx tuttu etsii integroitua Hymeriä, minkälaiset tiedot on sinun kulkineessa.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Hevosmies - 12.12.2020 kello on 17:50 ---Eli ei ole mersua tai bemaria vetoautona ,voiko sitä japsien tekeleillä as,vaunua vedellä,ilman että tulee
alemmuuskompleksia ?
--- Lainaus päättyy ---
Voittaa kaikki etuvetoiset ja suuren osan takavetoisista veturina. Eipä ainakaan minulle tulisi Subarusta alemmuuskompleksia, siinä on se tärkein eli neliveto.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta