Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Paras vetoauto?
Alan:
^
Anna emännän luulla, että olet, jos antamansa määräys on oikea. Thumb
Se on hyvä, että on tyytyväinen. Niin on rva täälläkin. :D
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 27.09.2020 kello on 13:35 ---Tuohon alkuperäiseen kysymykseen parhaasta vetoautosta, minulla on siihen vastaus. Tuossa se on meidän pihalla, rouva ilmoitti etten saa sitä vaihtaa kun se on niin hyvä 8).
Kai se on pakko uskoa ;D ;D.
Mitä, minäkö tossun alla :o ???
--- Lainaus päättyy ---
Kerrotko millainen Honda ja paljonko ajeltu .
Onko ollut murheita.
Itse olen ajatellut että Honda on laatuauto.
Yleensä vähän muita kalliimpi mutta myöskin hienon näköinen kori ja varsinkin punaisena on näyttävän näköinen auto ja silläkin on merkityksensä.
Mikä näistä olisi järkevin ,vaikkei silläkään ole väliä jos rahani riittää ???
Karabiilisti:
Noista kalleimmista tippuu vuodessa arvo kolmen halvimman auton hankintahinnan verran....
paljonko olisi oletetut vuosikilsat?
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 28.09.2020 kello on 09:30 ---Mikä näistä olisi järkevin ,vaikkei silläkään ole väliä jos rahani riittää ???
--- Lainaus päättyy ---
Jos veturista puhutaan, niin mielestäni silloin noista 2.2 diesel koneella olevista. Muuta en noista osaa sanoa - katellu hieman eri merkkiä ja vähintään 120kW tehoa ;D
hartsakoski:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 28.09.2020 kello on 09:30 ---Kerrotko millainen Honda ja paljonko ajeltu .
Onko ollut murheita.
Itse olen ajatellut että Honda on laatuauto.
Yleensä vähän muita kalliimpi mutta myöskin hienon näköinen kori ja varsinkin punaisena on näyttävän näköinen auto ja silläkin on merkityksensä.
Mikä näistä olisi järkevin ,vaikkei silläkään ole väliä jos rahani riittää ???
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on ns. 3-koppainen,vm-07 kaks litrainen bensiini automaatti. Ollut meillä reilun 5-vuotta.Uusittu laturi, ilmast. kompuran magn. kytkin, kaks sytytyspuolaa. Tietysti jarrupaloja ja renkaita. Mittarissa nyt n. 293 tkm. Ei mitään loistavia ominaisuuksia, mutta toimintavarma mielestäni. Bensaa menee kaupungissa. 11,5/100,maantienopeuksissa jopa alle kahdeksan. Ei siis mitään pisaralla pitemmälle kamaa. Kyseessä siis Honda Cr-v.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta