Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Paras vetoauto?
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 19.09.2020 kello on 18:59 ---Tuolla yhessä foorumissa väitti joku kirkkain silmin e-sarjalaisella ajavan kolme ltr sataselle jopa desimaaleja alle. Ihan en siltä syömältä uskonut. Auto on kuitenkin iso ja raskas.
--- Lainaus päättyy ---
Uskoo kuka uskoo ;D ;D
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 19.09.2020 kello on 19:02 ---Jos toi olisi ollut minun listalla niin olisi pudonnut heti. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Vieläkö joku holkki menee Volvon nelivedosta rikki aikanaan?
Koskeeko XC60 malleja kanssa?
Entä XC70 malleja?
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 19.09.2020 kello on 22:15 ---Vieläkö joku holkki menee Volvon nelivedosta rikki aikanaan?
Koskeeko XC60 malleja kanssa?
Entä XC70 malleja?
--- Lainaus päättyy ---
Käsittääkseni puhutaan vähän vanhemmista volvoista vm 2002-2004.
https://karavaanari.org/index.php?topic=15001.0
Jeppe:
--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 19.09.2020 kello on 19:23 ---Uskoo kuka uskoo ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Riihimäkeläisen taksarin kanssa osuin jokuaika sitten tankille. Mä tankkailin kuorma-autoa ja se uudehkoa e-mersua.
Kulutukset siinä tuli puheeksi, niin kertoi että tää uusi mersu menee nelosella alkaviin lukuihin suht helposti. oli pitkänlinjan mersumies, niin sanoi että kyllä ne siellä tehtaalla jotain osaa tehdä oikein, kun aina uudessa mallissa on kulutus pudonnut verrattuna vanhempaan malliin.
Mersufoorumilla olen joskus nähnyt kuvaa kulutuksista, niin kyllä siellä joku milliville on päässyt kolmosella alkaviin lukuihin hyvissä olosuhteissa e-mersulla.
Itsellä oli 220cdi -12 Eemeli takavetoversio, niin sillä pääsi kanssa matkassa helposti vitosella alkaviin lukuihin, edes pahemmin yrittämättä ja se oli vielä vanhempaa tekniikkaakin.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 20.09.2020 kello on 07:17 ---Käsittääkseni puhutaan vähän vanhemmista volvoista vm 2002-2004.
https://karavaanari.org/index.php?topic=15001.0
--- Lainaus päättyy ---
Juuri niin, lisäksi ei kallis eikä vaikea vaihtaa. Lisäksi jos vaihtelee öljyt noihin kulmavaihteisiin ja perään niin ongelmat vähenee joka merkistä
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta