Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Paras vetoauto?

<< < (132/197) > >>

Tepikka:
Minulla oli D6 Volvo. Muuten hyvä, mutta ilmastoinnin kompura on kompastuskivi. Niitä menee parhaillaan vuoden välein. Lisäksi laturi antautui ja pistoke jumittui talvella autoon kiinni. Ei suostunut edes käynnistymään, kun johto ei irronnut. Kilometrejä oli 140000 kun meni lunastukseen pikku pusun jäljiltä. Nyt superb neliveto 2l bensa. Olen tyytyväinen, vaikka bensaa palaa, mutta eläkeläisellä ei tule kilometrejä niin paljoa.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 17.09.2020     kello on 09:10 ---Töiden puolesta on näitä kulissien kannattelijoita tullut nähtyä yli 20 vuoden ajalta, mutta menee tosiaan ohi aiheen, eikä niistä sen enempiä.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Itse lähdin siltä pohjalta, että puhutaan vetoautoista. Ei autoista yleensä.

Saattaahan joku kulkineellakin egoa pönkittää. Ainakin ne, jotka ovat ammattitaidon harrastukseen hankkineet, kuitenkin ostavat useimmiten parhaan mahdollisen omaan käyttötarkoitukseen .

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 17.09.2020     kello on 11:06 ---1800 kilosia löytyy vielä jotka kuluttaa maantiellä sen 5.0 litraa. Jos mennään 2000 kiloon niin vähän lisääntyy...

Esim Kuga vetokyky 2100 ja maantie kulutus 5.4.

esim tollanen https://www.nettiauto.com/ford/kuga/11593691

--- Lainaus päättyy ---
Se on Voortin poversiftikin sellasessa maineessa että manuaaliaskilla pitä kuka ottaa?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 17.09.2020     kello on 12:16 ---En oikein usko noiden katumaastureiden 5 ltr lukemia. Kun käytännössä ovat ainakin 8 ltr.

--- Lainaus päättyy ---

MB 220 GLK CDI 4Matic -13 vetokyky 2400kg ja maantie kulutus 4,8l/100km.

Alan:
Kevyt kaasujalka. Ajotietokoneen mukaan olen päässyt 4,9 l kerran maantiellä.

75.000 km keskikulutus on 6,5 l, siinä on myös kärryn ja veneen vetoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View