Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Paras vetoauto?
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 12.02.2017 kello on 19:38 ---Paras varmaan veto hommissa tällä hetkellä Man TGL telivetona 650 hv kone, hydraalinen automaattilaatikko lukolla. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Minkäslaista matkailuvaunua tuolla vedät?
Minusta vetoautossa pitää olla vähintään vetokoukku, jotta se lasketaan vetoautoksi. Vetokita ei auta tässätapauksessa ;D
K.E.V:
Kyllä , tällä palstalla.
Enkä laske "vetoautoiksi" myöskään a-autoilijan henkilö/pakettiautoa jolla joskus muulia liikuttaa.
Tai sitten autoa jonka juuri ostanut eikä ole vaunun kanssa sillä liikkunut.
Mistäs sen "hyvyyden tietää" kokeilematta :laugh: En itse ainakaan.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 13.02.2017 kello on 07:42 ---Minkäslaista matkailuvaunua tuolla vedät?
Minusta vetoautossa pitää olla vähintään vetokoukku, jotta se lasketaan vetoautoksi. Vetokita ei auta tässätapauksessa ;D
--- Lainaus päättyy ---
Minä jos menen volvoa ostamaan ja kyselen veto-auton mallia, niin jotain muuta ne tarjoaaa kuin henkilöautoa joka on nimensä mukaisesti henkilöiden kuljettamiseen tarkoitettu. Ja parasta olisi kaikkien tiellä kulkijoiden kannalta että jos yhdistelmä painaa yli 3500 kg vaaditaan C1 E kortti. Ja alle, niin aina se B E kortti.
P.s. Aika paljon olen vatkaajaa ja solivieteriävetänyt mercedes vitolla.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 13.02.2017 kello on 09:33 ---Ja parasta olisi kaikkien tiellä kulkijoiden kannalta että jos yhdistelmä painaa yli 3500 kg vaaditaan C1 E kortti. Ja alle, niin aina se B E kortti.
--- Lainaus päättyy ---
No siis yhdistelmällähän se ei ole vielä kummoinenkaan kun tuo 3.500kg raja menee jo rikki => aikamoinen tarve tulisi moisille "rekka-korteille" :-\
Tosin pitää myöntää että niin tuo B:n eteen heti tullut A kuin sen perään myöhemmin tullut E:kin ovat molemmat aikanaan "lahjoina" saatuja, vaan siltikin molemmille on tarvetta kyllä ollut. Nykyinenkin allekirjoituksen yhdistelmä kun rikkoo moisen 3.500kg rajapyykin, tietenkään unohtamatta tuota tallissa makoilevaa 600cc 2-pyörästäkään 8)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 13.02.2017 kello on 09:33 ---Minä jos menen volvoa ostamaan ja kyselen veto-auton mallia, niin jotain muuta ne tarjoaaa kuin henkilöautoa joka on nimensä mukaisesti henkilöiden kuljettamiseen tarkoitettu.
--- Lainaus päättyy ---
Meilläpäin Volvot eri kaupoissa rahtareille ja karavaanareille :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta