Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Paras vetoauto?

<< < (84/197) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: humoristi - 28.01.2017     kello on 23:26 ---Mutta silti haluan w123 300TDT joku kaunis päivä vielä  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Ai... Olet niinkun se kaveri joka tuli myöhässä työmaalle, kun kansanauto oli taas kiukutellut.
Istui siinä hetken kahvihuoneen tuolilla, kädet rasvassa ja vaatteet märkinä.
Ja sanoi sitten, että  'mä ostan Mersun ja se on vielä tän vuoden mallia!'
Ja mies osti, 500000 ajettuna...
 ;D

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 29.01.2017     kello on 10:22 ---Pääasiassahan suurin osa nykyaikaisista 4wd autoista on oikeasti 2 pyörällä raapivia, monesti vielä tulee se toisen pään veto vasta kun toisesta pito pettää.

--- Lainaus päättyy ---
Nisussa on tuo 4wd voimanäyttö, joka kertoo että jo ihan tavallisessa kuivan asfaltin liikennevalokiihdyt yksessäkin pienen pieni osa vedosta menee taka-akselille "varmistamaan" liikkuullelähtöä. Ja kun sitten tulee sitä hieman liukkaampaa, niin max 25% olen tähän mennessä saanut menemän taakse ennen kuin auto on jo ampunut itsensä vähintäänkin riittävällä kiihtyvyydellä kitkoillakin = peilijäätä siis odotellessa ;D Lukon kanssa toki jako on sitten jatkuva 50/50 ja videoiden mukaan tuohan nousee ylämäkeen ristiriipunnassakin, joihin tilanteisiin itse tuskin koskaan edes joudun 8)

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 29.01.2017     kello on 10:26 ---Muisteleppa, mitä aikanaan suunnittelit vaihtoehtoina.  :o

--- Lainaus päättyy ---
Aivan :-[ Tässä jo kevättä innolla ootellaan kun ruvetaan tuota Detskua sovittelemaan Nisun perään, kuinka tuo oikeasti vaunua repiikään. Ainakn tuo jarruton nyyttikärry tulee perässä varsin kiltisti Thumb

Humoristi:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 29.01.2017     kello on 11:09 ---Ai... Olet niinkun se kaveri joka tuli myöhässä työmaalle, kun kansanauto oli taas kiukutellut.
Istui siinä hetken kahvihuoneen tuolilla, kädet rasvassa ja vaatteet märkinä.
Ja sanoi sitten, että  'mä ostan Mersun ja se on vielä tän vuoden mallia!'
Ja mies osti, 500000 ajettuna...
 ;D

--- Lainaus päättyy ---

Yleensä mulla kaikissa mersuissa ollu yli puoli miljoonaa mittarissa ja osassa on voinu olla jo valmiiksi ruuvattu kilometrit  ;D  ;D ei meillä kilometrejä pelätä
Ja mb jos laitan niin mielellään vuosimalliltaan alta 1990 hieman voin joustaa w124 kohdalla  ;D ;)

800km kun ajaa vielä niin cruiseriin pyörähtää puoli miljoonaa mittariin ;) :D eli sisään ajettu  ;D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 29.01.2017     kello on 11:15 ---Aivan :-[ Tässä jo kevättä innolla ootellaan kun ruvetaan tuota Detskua sovittelemaan Nisun perään, kuinka tuo oikeasti vaunua repiikään. Ainakn tuo jarruton nyyttikärry tulee perässä varsin kiltisti Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Rämehomobussi(* (Berlingo) olisi ollut hiukan erilainen veturina.  ;D

*)suosittu malli lintu/luontoharrastajien piirissä, sopii romut ja voi yöpyä

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 29.01.2017     kello on 13:09 ---Rämehomobussi(* (Berlingo) olisi ollut hiukan erilainen veturina.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

No meillä noita on kutsuttu smurffibusseiksi ja kun talossa tuollainen Partner 1.9d aikanaan oli 1999-2012 vieläpä sinisenä, niin... ;D Oli muuten aika perhanan hyvä auto OKT-projektissa! Ei paljoa tarttenut miettiä mahtuuko ja pienoisia (?) nyyttikärryn ylikuormiakin tuo nyppi ihan kiltisti rautakaupasta tontille Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View