Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Paras vetoauto?
TLP:
Harmi ettei oo ylmäärästä, sillä tuommosen vois laitella veturiksi:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/g/7291952
;D ;D
Catiska:
Olisihan tuollaista mielenkiintoista kokeilla veturina. Varmuutta sen hyvyydestä ei ole, neliveto ei sitä yksistään takaa.
Alan:
Olen tehnyt yhden reissun 300 GD:llä (88 hv) vetäen vanhaa Sprite Alpinea. Muistan vaan, että vaunu ei tuntunut ajossa lainkaan, mitä nyt heikensi entisestään olematonta kiihtyvyyttä. Se oli toki sitä aikaa, eli 25+ vuotta sitten. :)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 11.01.2016 kello on 13:28 ---Olisihan tuollaista mielenkiintoista kokeilla veturina. Varmuutta sen hyvyydestä ei ole, neliveto ei sitä yksistään takaa.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, hyvä olisi jos edes yxi pyörä vetäisi molemmissa päissä.
Naapurin emännällä on Lexus-hybridi, jota olen pitänyt jonkinlaisena 'maasturina'. Tuli vähän lunta ja siihen se jäi törmän reunaan, kun vaan toinen etupyörä veti...
jva61:
Aika harva näistä katumaastureista on maasturi. Suurin osa vetää kahdella pyörällä, elektroniikka siirtää vetoa pitävälle pyörälle, jos siirtää. Oma on kesäsin suurimman osan ajasta takavetonen kun neliveto kytketään itse, sillonki se on kolmipyörävetonen kun keulassa ei käsittääkseni lukkoa ole. On se kuitenki veneen luiskasta nostossa hyvin pois tullu
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta