Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Paras vetoauto?
Mulli:
--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 7.08.2013 kello on 01:17 ---Onko Cayennesta erikseen SE versiokin??
Blaahahahaaa... ...
--- Lainaus päättyy ---
Tietysti. Etkö ole kuullut että Volvo osti - grillijuhlien suunnittelussa tapahtuneen kirjotusvirheen takia vahingossa - possun tehtaat, takkiautollisen maalia ja kontillisen kumihanskoja? Nyt siellä on kaikki kajaanit maalattu Ocean race siniksiksi SE-malleiksi.
:P :P
winemaker:
Vajaa 8000:tta km, kulutus matkalla ajotietokoneen mukaan 8.2 ltr/100 km ajoa pääasiassa vaunu perässä. Ei nyöki eikä niiaile,nivomat pitää yhdistelmän asennossa ja 5 pyttyä tekevät mukisematta työnsä 163 hepan ja 400:n Nm:n voimin.
Ei hidastaneet Kroatian rerpentiinit eikä Kasselin mäet. Moottorijarrutuksel la manuaalilla mäet sopivasti alas. Paras vetoauto mitä mulla on ollut.
Thumb
Jushi69:
Paras vetoauto on sellainen mitä ei tarvis koko ajan korjailla pajoilla... :-X
Vääntöä tarvis ja tietennii turbon... Thumb
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 10.10.2013 kello on 19:37 ---Vajaa 8000:tta km, kulutus matkalla ajotietokoneen mukaan 8.2 ltr/100 km ajoa pääasiassa vaunu perässä. Ei nyöki eikä niiaile,nivomat pitää yhdistelmän asennossa ja 5 pyttyä tekevät mukisematta työnsä 163 hepan ja 400:n Nm:n voimin.
Ei hidastaneet Kroatian rerpentiinit eikä Kasselin mäet. Moottorijarrutuksel la manuaalilla mäet sopivasti alas. Paras vetoauto mitä mulla on ollut.
Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Kaikkee sitä kokee kun vanhaksi elää ;) Thumb
joo o:
Eiköhän se vaunu kulje ihan tavallisella nykyajan autolla missä on vetokoukku ja se on suhteessa vaunun kokoon ::)
Mikäli ei vedä vaunua päätyönään ;D :D
Tällä olen puhtaimmin vetänyt vaunua ylämäissä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta