Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Paras vetoauto?

<< < (23/197) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 20.06.2013     kello on 23:33 ---Itse asiaan. Tänään tuli ajeltua pari sataa kilsaa pk-seudulla ja toivotonta saada alle 15 l/100 km.

--- Lainaus päättyy ---

No hitsi, eihän mulla sitten mennyt paljon! Tulin juur kotopuoleen ja Hymer ja peräkärry (yhteensä n. 4t) vei pahimmoillaan 10,4/100km.

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 20.06.2013     kello on 23:33 --- Renkaat voisi olla myös hieman korkeammat profiililtaan 45-sarjalaiset ei oikein ole parhaimmillaan meidän tiestöllä..

--- Lainaus päättyy ---

Väittäisin, että ei millään tiestöllä...   ;D

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 20.06.2013     kello on 23:33 ---..
Itse asiaan. Tänään tuli ajeltua pari sataa kilsaa pk-seudulla ja toivotonta saada alle 15 l/100 km.  Renkaat voisi olla myös hieman korkeammat profiililtaan 45-sarjalaiset ei oikein ole parhaimmillaan meidän tiestöllä..

--- Lainaus päättyy ---
Ja siitä ajamisesta kannattaakin nauttia. Onhan siinä päästöt sitä luokkaa, että veroa on enempi päivälle kuin dsl-matkailuautolle. Me pelelleillään liikennekäytöllä joka reissun välissä, joka ei käyttöautolla ihan onnistu..

Laskeskelin kerran, että tän m-auton historian aikana joka liikennekäyttöpäivä nä on tullut keskimäärin vajaat 80km/pv  :D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 20.06.2013     kello on 23:48 ---
 Väittäisin, että ei millään tiestöllä...   ;D

--- Lainaus päättyy ---

Autobahnilla oikein hyvät. Vaan ei kai se 45 niin valtavissa renkaissa mikään ihan ulttramatalaprofiil inen ole.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 20.06.2013     kello on 23:48 ---Väittäisin, että ei millään tiestöllä...   ;D

--- Lainaus päättyy ---

Syssyllä olen noiden 45-sarjalaisten suhteen viisaampi siinä että tekeekö niillä mitään vai täytyykö mennä ja vaihdattaa ne korkeampiin 50-sarjalaisiksi kun Toyotaan tulee 225/45x17 renkaat.

Ei ne ainakaan vierintävastukselta an ja hiljaisuudellaan pääse loistamaan.  :-\

perho-ukko:
Eikös se paras veto-auto ole se,minkä omistaa,jokainen kehuu omiaan,parasta ei ole tehty !!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View