rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Oikea Karavaanari  (Luettu 3171 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
Vs: Oikea Karavaanari
« Vastaus #15 : 18.06.2013 kello on 10:49 »
En tarkottanutkaan sitä, että koko ajan pitää olla menossa tuli hännän alla, vaan sitä, että pyörillä varustettua matkailuajoneuvoa käytetään siihen mihin se on tarkoitettu. Emmepä itsekään ehdi vaunuilla tänä kesänä kuin korkeintaan 30 yötä, mutta josko sitten tulevaisuudessa.

Thumb  :)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
« Vastaus #16 : 18.06.2013 kello on 13:49 »
Meinasha se ottasuoni taas pullistuu...

:) Onneksi kerkesin ajoissa korjata... mulla oli aikanaan töissä timpuri, joka tuli matkailuautolla pihaan. Vaikkei omaa kulkinetta silloin ollutkaan, niin heti menin ja auton kehuin, taisin sanoa että vastaavasta haaveilen.

Kyllä tuli melko suora tyrmäys harrastukselle... olosuhteiden pakko oli, ei tykännyt yhtään.

-------------

Enpä mieltänyt itseäni karavaanariksi, kun autoja vuokrailin. Jonkinlaiseksi kokeilijaksi, mutta jokainen ajattelee niinkuin tykkää.

-------------

Ei ollut Wine yhtään huono avaus, keskusteluahan sillä haitkin...  ;D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #17 : 18.06.2013 kello on 16:16 »
Itse asustelin vaunussa toista vuotta hesassa,kun olin töissä siellä 2008-2010 ja vaunu oli LMC 450 Luxus,siitä tämä harrastus sitten alkoi,jos noita rekka vuosia ei oteta mukaan ja ohjaamossa asumista ;)