Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Oikea Karavaanari
winemaker:
Olen kirjoittanut aiheesta blogiini, toiseen niistä jotka molemmat ovat lepäämässä syystä tai yhdestä!
Nooh, sanoisi Änkeröinen ja jatkaisi, kirjoita sitten tähän nykyiseen. Saatanpa kirjoittaakin, sanon minä. Palataan asiaa sitten jahka tulemme tienpäältä.
Kuitenkin kysyn kuka tai millainen on Oikea Karavaanari?
Soleil:
Ei ole määritelmää millainen on Oikea karavaanari, mielestäni.
Jokainen meistä ainutlaatuisista ihmisistä elää ja on karavaanari sillä omalla katsomallaan parhaalla tavalla. Tästä aiheesta voisi paljonkin kirjoittaa mutta mitäpä hyötyä siitä olisi.
Jotenkin kuitenkin ajattelen että karavaanarilla on kova halu kokea ja näkeä uusia asioita.
Suurin asia on se vapaus mennä ja tulla.
Meitä Karavaanareilta on hyvin monenlaisia ja se on suuren suuri rikkaus.
Ihanaisen ihanaista elämää on karavaanari elämä. Nautitaan elämästä kun uusintaa ei tule. :)
Alan:
Ei kaikki ole oikeita karavaanareita.
Minun mielestä karavaanari on se, joka karavaanari haluaa olla ja käyttää omistamaansa kulkinetta tarkoitukseen, jota varten se on valmistettu. Mikä voi olla kaikkea kausipaikka-asumisen ja jatkuvan maailmanympärysmatk an välillä.
Määritelmä sulkee pois joukosta esimerkiksi vuokraajat ja vastaavat sekä ne, jotka tietoisesti haluavat pysyä poissa porukasta - keikkamiehistä ja torimyyjistä niihin kerran vuodessa isoissa juhlissaan kulkinetta käyttäviin. Eikä mun mielestä vaunua piharakennuksena tai työmaakoppina käyttäväkään ole karavaanari.
Fenix:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.06.2013 kello on 22:51 ---Ei kaikki ole oikeita karavaanareita.
Minun mielestä karavaanari on se, joka karavaanari haluaa olla ja käyttää omistamaansa kulkinetta tarkoitukseen, jota varten se on valmistettu. Mikä voi olla kaikkea kausipaikka-asumisen ja jatkuvan maailmanympärysmatk an välillä.
Määritelmä sulkee pois joukosta esimerkiksi vuokraajat ja vastaavat sekä ne, jotka tietoisesti haluavat pysyä poissa porukasta - keikkamiehistä ja torimyyjistä niihin kerran vuodessa isoissa juhlissaan kulkinetta käyttäviin. Eikä mun mielestä vaunua piharakennuksena tai työmaakoppina käyttäväkään ole karavaanari.
--- Lainaus päättyy ---
Määritelmähän se tämäkin. Tosin tunnen monta keikkamiestä, jotka on karavaanareita ja asuvat työmatkansa autossa tai vaunussa. Kulkevat mokomat vielä vapaa-ajallaankin samalla tai jopa toisella kulkimella pitkin maita ja mantuja.
Toisaalta nykyään taitavat sirkuslaiset ja erinäiset tivoliporukat olla niitä ainoita oikeita karavaanareita: kulkevat porukalla letkassa vaunuissaan ja autoissaan. :) Solttupoikien telttaretkiä en oikeen tässä laske karavaanarihommiksi, vaikka toki kulkevat letkassa ja telttailevat pitkin korpia, mutta taitaa olla enempi kapiaisten käskystä, kuin omasta tahdosta. :D
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 17.06.2013 kello on 22:38 ---Ei ole määritelmää millainen on Oikea karavaanari, mielestäni.
--- Lainaus päättyy ---
Eikös Oikea karavaanari voida määritellä vasemman vastakohdaksi :P
Joo, Ipsulla on hiukan kuivat jutut ja se taitaa mennä nyt maate..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta