Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus
Unipeitoista
jus66si:
Millaisia peittoja olette käyttäneet vuoteissanne matkailuajoneuvossa? Olen kuullut että höyheniä/untuvaa ei suositella homehtumisvaaran vuoksi. Meillä tuossa yhdenlaiset höyhenpeitteet oli jo käytössä, kun saatiin häälahjaksi, mutta ne kirjaimellisesti aloittivat sulkasadon. Ja eilen lemppasin ne putkasta pihalle. Eli höyhenet tulevat kuosin läpi ja sen mukana sotkua autoon jne.
Millaisia olette käyttäneet ja millaiset ovat kokemukset olleet? Lämpö ja mukavuus, sekä helppohoitoisuus?
ose:
Kesällä pelkkä pussilakana peittona. Talvella ohut peitto, en tiedä mitä on sisällä.
Fenix:
Halvinta jysk/ikea kamaa on mukana. Ei haittaa, vaikka vähän reissussa rähjääntyy, kun saa muutamalla lantilla uuden.
Weicco:
Höyhenpeitto käytössä, ei ole kuuma käyttää Thumb eikä ole homeessakaan. Sama peitto käytössä neljättä vuotta. Ennen tuota oli joku vanu täytteinen peitto käytössä, siinä hikoili hulluna kesät/talvet.
Nykyinen on Jyskistä hankittu.
Ipsu:
Tekokuitua käytössä, kesällä ehkä pelkkä pussilakana.
Höyneniä ei meillä käytetä ensinkään, kun en tahdo tappaa tota miestäni. Hällä kun niin paha allergia et toppaa hengitys kun on vaan samas tilas höyhenien kanssa.
Ikean/Jyskin halvimmat käytössä lapsilla, oma on jostain poistopäiviltä ostettu II-laatuinen tuplapeitto.
Mä olen ainainen palelija joten mein peitto on kohtuu paksu. Mies usein nukkuu ilman peittoa ja tuplapeitto on kaksinkerroin mun ympäri ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta