Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Tabbert vivaldi 560
johnny73:
Tuli ostettua tabbert vivaldi 560 td 250 vm.2006. Ohjekirjaei tietenkään ollut tallessa, olisiko jollakin, maksaisin pienen korvauksen. Sisälaitteille löytyikin ohjekirjat netistä, mutta al-kon alusta ja kitkavetopään käyttö/huolto mietityttää, koska en ole sellaista aiemmin vetänyt.
Millaisia kokemuksia tabbertin vaunuista, Suomessa ei ainakaan liiemmälti tule vastaan.
migel:
Vaunujen Rolls Royce! Hieno valinta ja onnea uuteen vaunuun!
johnny73:
Kokemuksia ei ilmesti liiemmälti ole. 3 nukutun yön jälkeen 200 km vetämisen jälkeen olen edelleen tyytyväinen. Soliferiin verrattuna on valoisa ja tilavuutta riittää kun leveys on 2.5m. Soliferista kaipaan vain ikkunaluukkuja. Mini- heki kattoluukussa on pimennysverho rikki ja itikkaverhon ei kelaudu. Mistä kannattaisi uusi ostaa tai tilata?.
Laaga:
http://www.vapaa-aika.com/catalogsearch/result/?q=kattoluukku&x=25&y=6 tuolta uusia.
Tabbert560:
No jaa minulla Tabbert Comtesse 560DV vm.2001.Vaunu on 2450 leveä alde lämmitys,monenlaisia vaunuja on minulla ollut,mutta ei tään veroista,
todella valoisa tilava nätti sisältä ja päältä.Näitä vaan harvoin tarjolla oli sen verran hinnakas siihen aikaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta