Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Muihin karavaanareihin tutustuminen
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 18.06.2013 kello on 22:51 ---Onhan se Risto juppi - jos on kuten sanan alkuperä - Young Urban Professional. Eli oletko Risto nuori kaupunkilainen ammattilainen -eli korkeasti koulutettu? :D
--- Lainaus päättyy ---
Ei se Ripa nuori enää ole, kuten en minäkään. Kaupunkilaisia ollaan molemmat, ja omiin hommiimme täyskoulutettuja.
Old Urban Professionals? ;D
AnneN:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 18.06.2013 kello on 22:56 ---Ei se Ripa nuori enää ole, kuten en minäkään. Kaupunkilaisia ollaan molemmat, ja omiin hommiimme täyskoulutettuja.
Old Urban Professionals? ;D
--- Lainaus päättyy ---
Aivan uusi versio- ilman muuta ;D
iso-juuso:
Määritelmän mukaan minäkin olen sitten juppi. Vaikka vastustankin kategorisointeja ja leimoja, kun tuo juppikin jonkun henkilön kategorisointina - tai leimana - herättää paljon muitakin mielikuvia kuin vain nuo määritelmän mukaiset.
Eivätkä ne mielikuvat kuitenkaan pidä paikkaansa.
Soleil:
Me on nyt reilu 13 vuotta karavaanareita oltu. On kuljettu paikoissa jossa ei juuri muita suomalaisia ole näkynyt. Kuljettu omia polkuja.
Olen niin kova puhumaan, että varmasti työnnyn juttelemaan jos täällä maailmalla nään suomalaisen karavaanarin. Viime kesänä kahdesti sain jutella. Aina kyllä katselen onko suomalaisia karavaanareita mutta harvassa ne ovat.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 19.06.2013 kello on 09:44 ---Me on nyt reilu 13 vuotta karavaanareita oltu. On kuljettu paikoissa jossa ei juuri muita suomalaisia ole näkynyt. Kuljettu omia polkuja.
Olen niin kova puhumaan, että varmasti työnnyn juttelemaan jos täällä maailmalla nään suomalaisen karavaanarin. Viime kesänä kahdesti sain jutella. Aina kyllä katselen onko suomalaisia karavaanareita mutta harvassa ne ovat.
--- Lainaus päättyy ---
jos tuut tänne Turuntienoolle
ja siellä jopsain näät tuon meitin auton
ja minut siellä pyörimässä
niin saat kyllä juttukaveria
ja luulen ,ettei meiltä aiheet lopu Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta