Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Muihin karavaanareihin tutustuminen
joo o:
Kyllä sitä vähän pitää ensin kuulostella, kenen kanssa ottais samasta pullosta tai kahvipannusta ;D
Sitä on muuten itse kullakin erilaisia päiviä, varsinkin jos sairaudet on alkanut rassaamaan. Jos oikeen paikoja kolottaa niin ei tahdo olla kaveri edes itensäkkään kanssa :(
Mutta on niitä hyviäkin päiviä,toivottavasti Thumb
untuvikko:
Joo ei tuo kipu mahassa ollunna eilen illalla,, eikä johdu edes eilisestä :laugh: Saunassa oli ihan jees, kai se lämpö autto, mutta eipä tuolla koko iltaa jaksa olla >:( Ja kyllä tuolla pari muoria oli yhtä aikaa saunassa ja kyllä siellä tuli poristua. Katsellaan ;D Mutta treffeille en kyllä ainakaan juhannuksena mene, se on varmaa ;D
perho-ukko:
En kuulu mihinkään "laumakerhoihin",mutta jos joku sattuu samalle puskalle,olen lupsakka savolainen,juttua riittää,rohkeasti vaan juttusille !!
krtek:
Yksilläkään karavaanari treffeillä en ole käynyt ja jotenkin tuntuu etten edes mene. Mielummin itsekseni kiertelen ja katselen. Monta kertaa on ollut hyvät jutut leirintäalueella naapurin kanssa mutta siihen tutustuminen jäänyt. Eiköhän me jollain muotoa olla kaikki saman sortin porukkaa kun vaunua vedetään perässä tai matkamökillä liikutaan. Toiset viihtyy isomassa porukassa ja toiset saat pienemmissä piireissä. Harvassa on kerran ettei naapurin kanssa olisi juttua tullut enkä ole juuri reissulla keskustelu haluttomiin törmännyt.
AnneN:
Menin eka kertaa Orgin treffeille. Helppo olla mukana kun meitä oli niin vähän- jokainen sai juttuseuraa. En tiennyt tapoja ja siksi en rohjennut toisten matkakoteihin mennä sisään katselemaan. Risto kutsui sisään ja niin oli hienoa että jähmetyin ovensuuhun kuin Lootin vaimo. :D Pelkäsin sotkevani hienon vaunun.
Mutta kun kuulostaa olevan meitä erilaisia orgilaisia eri mieltymuysten kanssa. Mitä jos Tapani kutsuu saunatreffeille? Ja Perhoukko puskatreffeille jne.... Minä voin kutsua vaellustreffeille Kuusamoon. Onko ideaa?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta