Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Muihin karavaanareihin tutustuminen

<< < (3/23) > >>

sipu:
en tiedä mistä johtuu
olenko sitten niin kova höpöttämään
että aina oon jonkun kanssa höpöttämässä
ja jos oikein tanssijalkaa vipattaa
ja oma ukkokulta on jossain muualla
niin eikun kysymään vaan kauniisti
joskos sitä tansittuttais vaikka sitä vieressä olijaa
ja kyllä vaan
olen päässyt humppaamaankin  Thumb
tykkään noista treffeistä
mutta toki niitä tuttujakin on tämän pitkän harrastuksen myötä tullut
jotta usimmin niihinkin "törmäilee "
eikä ole juttukaverista ollut puutetta
eikä kyllä tansittajastakaan
sen verran olen tuota ukkokultaa opettanut
tämän runsaan 30 v yhteisellä taipaleella  :)
jotta rohkeesti vaan sinne juttusille
ei ne immeiset pure
eikä minua ainakaan olla pöydästä pois oltu potkimasta  :)

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.06.2013     kello on 09:14 ---Minä olen ratkaissut niin, että kierrän treffit kaukaa.

Saunassa alueilla tutustuu ihmisiin, ja naapurikulkineen väen kanssa jutustellessa, mutta ite kyllä yleensä jatkan matkaa viimeistään parin päivän päästä. 

Netissä ihmiset tulee tutuksi, elämä on muuttanut tänne. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kovasti samaa mieltä.
Sisareni miehellä oli peräkärrysauna ja saunoimme monina kesinä Rautavaaran hietikoilla. Pokkisen saunaa olisi kyllä mukava kokeilla (on sutjakka eokkokin  ;D).

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 15.06.2013     kello on 17:27 ---Kovasti samaa mieltä.
Sisareni miehellä oli peräkärrysauna ja saunoimme monina kesinä Rautavaaran hietikoilla. Pokkisen saunaa olisi kyllä mukava kokeilla (on sutjakka eokkokin  ;D).

--- Lainaus päättyy ---
  Käy pesemässä selän,mutta varo että Tapsa ei pahastu ! ;D ;D

Alan:
Ite olen semmoinen, että seuraa en etsiskele, mutta sopivassa tilanteessa olen hyvinkin sosiaalinen.

Reissaus kuitenkin hoituu omia polkuja, humpparehvit kierretään!!!

Fenix:
Eipä niitä tuttavuuksia synny jossain pöydässä jurnuttamalla, kuten ei muuallakaan elämässä. Ihan joutuu itse menemään ja jopa sanomaan, vaikkapa: "Moi". En ole missään trffeillä hypännyt, mutta niin alueilla, kuin puskaparkeissakin olen aina mahdollisten naapureiden kanssa päätynyt höpöttelemään. Ja mukavaa on ollut. Harvemmin siellä humppapilttuissa niitä kontakteja on syntynyt, enempi grillauspaikoilla, saunassa jne. Toki niitäkin porukoita on, jotka ovat kangistuneet omiin kaavoihinsa, mutta pakkoko sitä on sitten sellaisten seuraan tupata. Nukkuu vaan yönsä ja jatkaa aamulla matkaa mukavampaan paikkaan.

Jos ei oikeen yhteistä jutun juurta meinaa heti löytyä, niin muistathan, että  karavaanaristahan saa aina kaverin, kun kehuu sen kulkinetta/varusteita. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View