Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut untuvikko 15 Jun 2013
  • Ruunuhelmessä, Oulujärvellä.

    Sitä minä vaan että treffeillä ollaan. Ja ulkopuolisia, kun ei osata humppaa ja valssia ja ja ja.... Istuttiin pöytään asenteella, tähän mahtuu muitaki jospa tässä tutustutaan... Joo ei.

    Minnen tykkää tästä että mä oon aina väärän ikänen. Mieleltäni en ole ku 27, syntymävuosi sanoo että 40 on täynnä. Sitte treffeillä on porukkaa joka on huomattavasti enemmän ku 27 tai 40. Ihan keskenämme saimme istua, kunnes nukkumatti voitti, (vain emäntä lomalla ja saanu nukkua piiitkään, isäntä joutuu raatamaan aamusta saakka joten pakkohan se oli tuutimaan tulla.... tai koneelle....)

    Eli. En tiiä. Toivoisin, että uudet naamat otetaan mukaan myös illanistujaiskökkäj äisiin, miten sitä muuten tutustuu?? Tai jos se on väärä tapa, niin kertokaa untuvikolle, kuinka sitä ppitää edetä???
  • #2 kirjoittanut Alan 15 Jun 2013
  • Sitä minä vaan että treffeillä ollaan.

    Eli. En tiiä. Toivoisin, että uudet naamat otetaan mukaan myös illanistujaiskökkäj äisiin, miten sitä muuten tutustuu?? Tai jos se on väärä tapa, niin kertokaa untuvikolle, kuinka sitä ppitää edetä???

    Minä olen ratkaissut niin, että kierrän treffit kaukaa.

    Saunassa alueilla tutustuu ihmisiin, ja naapurikulkineen väen kanssa jutustellessa, mutta ite kyllä yleensä jatkan matkaa viimeistään parin päivän päästä. 

    Netissä ihmiset tulee tutuksi, elämä on muuttanut tänne. ;D
  • #3 kirjoittanut Weicco 15 Jun 2013
  • Ja hankkiutuu sellaiseen paikkaan jossa ei ole noita elläkeläisten humppa tanssi renkutuksia  :D
  • #4 kirjoittanut perho-ukko 15 Jun 2013
  • Olen todennut vuosien varrella,että parhaat kanssakulkijat olen tavannut,ikään katsomatta,puskaparkeissa,monta ystävä-suhdetta on tullut,vaihdettu kuulumisia,ja "parannettu" maailmaa !!!!
  • #5 kirjoittanut MatsOnni 15 Jun 2013
  • Yli 20 vuoden aikana mulle ei oikein ole avautunut treffien idea, paitsi jos niissä on joku selvä teema. Tämä on niin iso porukka, että parhaiten sisään pääsee silloin kun tapaa samoista asioista kiinnostuneita, mikä se nyt sattuukin olemaan. Ei muakaan ihan vähällä saa humppa-, karaååkekarnevaalei lle.
  • #6 kirjoittanut LMC-99 15 Jun 2013

  • Sitä minä vaan että treffeillä ollaan. Ja ulkopuolisia, kun ei osata humppaa ja valssia ja ja ja.... Istuttiin pöytään asenteella, tähän mahtuu muitaki jospa tässä tutustutaan... Joo ei.

    Minnen tykkää tästä että mä oon aina väärän ikänen.


    Katoha sie onha täällä muitaki sukulais sieluja...
    kohdannut olen ihan saman, aina väärässä paikassa väärään aikaan ja itse olen mieleltäni nuori vaikka ulkokuori ei.. ^-^
    Treffit olen jättänyt muutaman kokemisen jälkeen taa..meni vähän niin kuin pakko pullan syömiseksi.
  • #7 kirjoittanut perho-ukko 15 Jun 2013
  • Sorry vaan trehvien järjestäjät,ei ole minun heiniä,paljon mukavampi on istua iltanuotiolla pienen samanhenkisen porukan kesken,rauhoittumaanhan sitä yleensä lähdetään ,luonnon helmaan !
  • #8 kirjoittanut untuvikko 15 Jun 2013
  •  :laugh:  ;D  :P

    Onpa mukava huomata etten olekkaan ainut "outo lintu"  Thumb

    No, onpahan tullu koettua sitte ainaki yhet treffit, ja vielä on asennetta mennä katselemaan päiväohjelmaa ja odottaa kara-okea (vaikka pelkäänpä että humppatuutti jatkuu siinäkin........) Ja koitinhan mä opettaa ukkoa valssaamaanki tanssilattian reunalla, ja sitten vielä "sormipelillä" pöydän pinnalla, mutta eih, ei onnistunu  :laugh: Enkä tohtinu hakea ketää konkaria tanssimaankaan Thumbd

    Mutta jospa sitä. Tämän palstan kautta olen saanu hyvän kuvan karavaanareista, uppo oudot ajelee ja auttaa, kun on jotain ongelmaa... (Enhän toki muista kuka, ja mikä oli ongelma, mutta ongelma kuitenki ratkes, vuos tai kaks sitte  ::) ) Joten eihän sitä tiiä vaikka sitä törmäis palstalaisiin jossain, löytyis yhteinen kiinnostuksen aihe. Ehkä reissaaminen  :laugh:

  • #9 kirjoittanut Eemeli 15 Jun 2013
  • Sorry vaan trehvien järjestäjät,ei ole minun heiniä,paljon mukavampi on istua iltanuotiolla pienen samanhenkisen porukan kesken,rauhoittumaanhan sitä yleensä lähdetään ,luonnon helmaan !

    Tästä asiasta olen täysin samaa meltä!! Thumb Thumb

    Kerran Norjassa mentiin puskaparkkiin ja tarkoituksena oli olla yksi yö, mutta samaan puskaan tuli norjalainen perhe ja yhteisiä jutun aiheita löytyi niin paljon, että siinä vierähti kolme päivää!!
  • #10 kirjoittanut LMC-99 15 Jun 2013
  • :laugh:  ;D  :P

    Onpa mukava huomata etten olekkaan ainut "outo lintu"  Thumb

    Joten eihän sitä tiiä vaikka sitä törmäis palstalaisiin jossain, löytyis yhteinen kiinnostuksen aihe. Ehkä reissaaminen  :laugh:

    No aivan varmasti törmää tähän porukkaan...ja apuja on saanut AINA ja jopa pyytämättä..terkkuj a vain kaikille  Thumb
  • #11 kirjoittanut sipu 15 Jun 2013
  • en tiedä mistä johtuu
    olenko sitten niin kova höpöttämään
    että aina oon jonkun kanssa höpöttämässä
    ja jos oikein tanssijalkaa vipattaa
    ja oma ukkokulta on jossain muualla
    niin eikun kysymään vaan kauniisti
    joskos sitä tansittuttais vaikka sitä vieressä olijaa
    ja kyllä vaan
    olen päässyt humppaamaankin  Thumb
    tykkään noista treffeistä
    mutta toki niitä tuttujakin on tämän pitkän harrastuksen myötä tullut
    jotta usimmin niihinkin "törmäilee "
    eikä ole juttukaverista ollut puutetta
    eikä kyllä tansittajastakaan
    sen verran olen tuota ukkokultaa opettanut
    tämän runsaan 30 v yhteisellä taipaleella  :)
    jotta rohkeesti vaan sinne juttusille
    ei ne immeiset pure
    eikä minua ainakaan olla pöydästä pois oltu potkimasta  :)
  • #12 kirjoittanut retkeilijä 15 Jun 2013
  • Minä olen ratkaissut niin, että kierrän treffit kaukaa.

    Saunassa alueilla tutustuu ihmisiin, ja naapurikulkineen väen kanssa jutustellessa, mutta ite kyllä yleensä jatkan matkaa viimeistään parin päivän päästä. 

    Netissä ihmiset tulee tutuksi, elämä on muuttanut tänne. ;D

    Kovasti samaa mieltä.
    Sisareni miehellä oli peräkärrysauna ja saunoimme monina kesinä Rautavaaran hietikoilla. Pokkisen saunaa olisi kyllä mukava kokeilla (on sutjakka eokkokin  ;D).
  • #13 kirjoittanut perho-ukko 15 Jun 2013
  • Kovasti samaa mieltä.
    Sisareni miehellä oli peräkärrysauna ja saunoimme monina kesinä Rautavaaran hietikoilla. Pokkisen saunaa olisi kyllä mukava kokeilla (on sutjakka eokkokin  ;D).
      Käy pesemässä selän,mutta varo että Tapsa ei pahastu ! ;D ;D
  • #14 kirjoittanut Alan 15 Jun 2013
  • Ite olen semmoinen, että seuraa en etsiskele, mutta sopivassa tilanteessa olen hyvinkin sosiaalinen.

    Reissaus kuitenkin hoituu omia polkuja, humpparehvit kierretään!!!
  • #15 kirjoittanut Fenix 15 Jun 2013
  • Eipä niitä tuttavuuksia synny jossain pöydässä jurnuttamalla, kuten ei muuallakaan elämässä. Ihan joutuu itse menemään ja jopa sanomaan, vaikkapa: "Moi". En ole missään trffeillä hypännyt, mutta niin alueilla, kuin puskaparkeissakin olen aina mahdollisten naapureiden kanssa päätynyt höpöttelemään. Ja mukavaa on ollut. Harvemmin siellä humppapilttuissa niitä kontakteja on syntynyt, enempi grillauspaikoilla, saunassa jne. Toki niitäkin porukoita on, jotka ovat kangistuneet omiin kaavoihinsa, mutta pakkoko sitä on sitten sellaisten seuraan tupata. Nukkuu vaan yönsä ja jatkaa aamulla matkaa mukavampaan paikkaan.

    Jos ei oikeen yhteistä jutun juurta meinaa heti löytyä, niin muistathan, että  karavaanaristahan saa aina kaverin, kun kehuu sen kulkinetta/varusteita. :D
Sivuja:
Toiminto