Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Invertteri ja mikro
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 24.06.2013 kello on 18:50 ---Mihinkä sitä mikroa tarvitsee......Mutt a kun sellainen on kaikissa juppiautoissa, niin miksei minullakin. ;D ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Nyt Höpöttäjä höpöttää tuosta juppiudesta, mikroruokahan jos mikä on junttiruokaa parhaimmillaan, nyt kun oltiin Hietasaaressa niin kaikki ruoat mitä syötiin vaimo oli tehnyt valmiiksi jo kotona, oli katos makaronilaatikkoa, sekin kaukana juppiruoasta, sen kun vain se sitten lämmitettiin mikrossa, ei tehty ruokaa kaasugrillissä kuten ei liedelläkään, sekä vaimon että minun aika laitettiin muuhun kuin ruoan tekoon, nimittäin lasten kanssa olemiseen.
Juntti on juntti vaikka voissa paistaisi. ;D
MatsOnni:
Nonnih, kyllä rolli ja ihaa puhuu nyt pitkälti myös mun suulla. Jos olen kykenevä hoitamaan isompiakin asioita, niin kai minä nyt prkle osaan arvioida tarvinko minä mikroa, uunia, grilliä tai en mitään niistä. Jos joku ei tarvi, niin ei se sitä tarkoita ettei kukaan tarvi.
Nyt meen ja ostan kolme mikroo, ihan vaan arvostelijoiden kiusalla :)
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 24.06.2013 kello on 20:38 ---Nyt meen ja ostan kolme mikroo, ihan vaan arvostelijoiden kiusalla :)
--- Lainaus päättyy ---
Voisimmeko sopia, että yksi niistä on minun? En minä sitä käytä enkä tarvitse, joten pidä se vaan siellä teillä. Eikä mikroaallot vahingoita aivojani.
Invertteri on (turhake) omasta takaa 150W. Sillä latasin mikron (läppäri) ja kameran vanhoja akkuja ajon aikana v.2009 ja 2011 pidemmillä Lapin / P-Norjan matkoilla. :D
MatsOnni:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 24.06.2013 kello on 21:18 ---Voisimmeko sopia, että yksi niistä on minun? En minä sitä käytä enkä tarvitse, joten pidä se vaan siellä teillä. Eikä mikroaallot vahingoita aivojani. :D
--- Lainaus päättyy ---
Tämä passaa oikein hyvin, täällä säilyy mainiosti muun tarpeettoman romun seassa. Lupaan etten käytä sitä yhtään, pölyjä en ala pyyhkimään ainakaan viikottain, mutta Jouluksi voin senkin tehdä jos muistutat. :)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 24.06.2013 kello on 19:30 ---helevata meinasin taas hermostuu, va onneks ittehoksasi... pittääkö tääl aina jonku rueta toisten tarpeita arvosteleen , jos ei itte tartte jottai ni ei kai se oo keltää poijes jos joku tarttee ja jos jottae pittää saaha kommentoija ni eikö vois ommaa tietotaitoo käyttää toisen hyväksi eikä rueta arvostelleen toisen älyä siitä mitähän kokkee tarpeelliseksi...
ja tää ei ollu sitte kellekkää henkilökohtaiseksi vaikk siin toi lainaus onnii...
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa nämä sivut alkaa menemään siihen, että ohjelmoijat voisi laittaa näytteille ruksin, josta voisi napata näppärästi kirjoituksen loppuun: Jokainen tyylillään. ::) ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta