Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Invertteri ja mikro

<< < (3/15) > >>

MatsOnni:
^
Kiitos, mitään en ensilukemalla ymmärtänyt, mutta pakko olla täsämälleen noin, sen verran kuulosti ammattimaiselta. Elikkä ilmeisesti sama selitys hiukka perusteellisemmin kuin Kuusaan Matti sanoi silleen "ruohonjuuri tasolla". Ikääntyminen saattaa kyllä puoltaa paikkaansa kun pojan kanssa vaihdoin pienempään, jotta sain mahtumaan aukosta paikkaansa. Ei mitään tietoa kuinka vanha on.

Mutta eikun kyttäämään uutta mikroa, hankala vaan löytää riittävän pieni sekä mitoiltaan että tehoiltaan.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 14.06.2013     kello on 07:37 ---Mutta eikun kyttäämään uutta mikroa, hankala vaan löytää riittävän pieni sekä mitoiltaan että tehoiltaan.

--- Lainaus päättyy ---
Daewoo tuli hankittua ja oli autossa viime kesän.
Teho ja koko ovat ok, mutta ei pelaa kunnolla mulla, kun ei ole siniaalto inverteriä. Lähtee hyvin käyntiin, mutta teho puolittuu verkkovirtaan nähden.

Jos sitä jostain vielä sais... Näyttäis olevan K-ketjun myymä merkki tuo Daewoo. Itse löysin Musta Pörssistä.

http://www.daewoo-kodinkoneet.fi/tuotteet/mikroaaltouunit-mekaaniset/kor-4195

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.06.2013     kello on 08:23 ---Teho ja koko ovat ok, mutta ei pelaa kunnolla mulla, kun ei ole siniaalto inverteriä. Lähtee hyvin käyntiin, mutta teho puolittuu verkkovirtaan nähden.

--- Lainaus päättyy ---

Aiemmilla intikka ketjuilla ihmettelin että tarviiko mikään laite oikeasti siniaaltoinvertteri ä kun sellaisen silloin hankin mutta ilmeisesti on laitteita jotka ei toimine oikein ilman sitä ja mikro lienee yksi.

perho-ukko:
Mikro on niitä ongelmallisia laitteita intikalla,kanttiaalto puolittaa väkisin tehot,muissa elektroonisissa laitteissa sisäinen suodatus tasaa pulssin muodon !

JEE:
Kyllä mikro ottaa melko ison virtapiikin käynnistettäessä.Ol en todennut tuon 2kW Hondan  agrilla  ääni notkahtaa aikalailla  mikron käyntiin laitossa, vaikka tuo mikro on aika pini,vain 700 W.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View