Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot
Ducaton korjaamot Oulussa
Weicco:
Nyt pitäis järjestää nokkaremmi treffit Thumb
Vai mitä Risto ;)
Aippe:
Onkos kukaan kysynyt Wetteriltä, naapuri kertoi sen olleen oman vertailunsa mukaa edullisin paikka. En muista hintaa mutta jotenkin jäi mieleen että työnosuus olisi ollut alta 200 euron.
Itsessään vaihtotyö on aika simppeli homma, kun vaan merkkaa hihnapyörien paikat. Ainoa tiukempi paikka on kampiakselin pääty ruuvi. Pitää löytää paikka mistä saa kampiakselin lukittua. Itse olen ottanut vauhtipyörän edessä olevan peltilevyn irti ja laittanut ison ruuvitaltan hammaskehän ja lohkon väliin.
JPVäisänen:
--- Lainaus käyttäjältä: JPVäisänen - 12.06.2013 kello on 17:08 ---450e osineen. Vien tiistaina ja näin poistuu yksi huoli reissulta. On näet 5v vanha remmi.
Kiitti vinkistä aaaoulusta...ja mun tuurilla joku heittää kohta että olis tuon saanu halvemmallaki teetettyä :)
Edit:siis tuonne vihjeen paikkaan ajan varasin :)
--- Lainaus päättyy ---
Remmi ja rullat vaihdatettu...mukav a ylläri oli että maksoi 400e eli 50e vähemmän kun puhelimessa sovittiin. Reilu meininki
ja olivat joutuneet käyttään mootoria irti kun joku pässi oli laittanu jonku mutterin liiman kans kiinni että piti lämmittämällä
ottaa irti..huoh. Nyt ei ole liimalla ko. mutteri kiinni.
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: JPVäisänen - 18.06.2013 kello on 18:00 ---Remmi ja rullat vaihdatettu...mukav a ylläri oli että maksoi 400e eli 50e vähemmän kun puhelimessa sovittiin. Reilu meininki
ja olivat joutuneet käyttään mootoria irti kun joku pässi oli laittanu jonku mutterin liiman kans kiinni että piti lämmittämällä
ottaa irti..huoh. Nyt ei ole liimalla ko. mutteri kiinni.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
JPVäisänen:
Eli suosittelen Autokorjaamo Virho & Raitio Alppilassa.
Tosin ei hävinny se liikkeellelähtötäri nä kun joku joskus viimekesänä meinotteli että saatais johtua jopa nokkaremmistä. Ehkä ne moottorin kannatinkumit on vaan niim pirun kovat että täytyy vaan kärsiä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta