Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Youtubea

<< < (125/128) > >>

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Tietis -  9.04.2025     kello on 13:12 ---^
^
Säälittävä tapaus

--- Lainaus päättyy ---
Mitä tällä tarkoitit?

Minä viittasin sanoitustaitoihin. Ja mainitsin ÄO:n. Joka ei tiedä Pekka Myllykoskea ennestään, hänelle jää viestistäsi käsitys että kyseessä on onneton ja saamaton luuseri.

megaman:
https://www.youtube.com/live/WQo5lFBihZc?si=GfzRDJabiTwtX9XC

Helsinki-Vantaa suora live stream. Oli pari ylösvetoa peräkkäin, kovia puuskia. 😮

Tietis:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  9.04.2025     kello on 14:14 ---Mitä tällä tarkoitit?

Minä viittasin sanoitustaitoihin. Ja mainitsin ÄO:n. Joka ei tiedä Pekka Myllykoskea ennestään, hänelle jää viestistäsi käsitys että kyseessä on onneton ja saamaton luuseri.

--- Lainaus päättyy ---
Mitäkö tarkoitin? Tarkoitin sitä, että minusta on säälittävää, että tuossa vaiheessa alkaholismi oli edennyt niin pitkälle, että se huokui kilometrin päähän koko olemuksesta ja esiintymisestä. Säälittävää oli myös se, kuinka alkoholisti yritti ikäänkuin oikeuttaa dokaamistaan asenteella, että vanhan liiton rokkarin kuuluukin ryypätä. "Jos kerran rokkia soitetaan, silloin kans dokataan". Tehdään siis dokaamisesta ihanne. Tuo jos mikä on säälittävää. Tuossa kohtaa elämäänsä Myllykoski ei ilmeisesti ollut itselleen myöntänyt olevansa alkoholisti. Ja kyllä, tiedän että alkoholismi on sairaus.

Edelleenkään en sanallakaan viittaa hänen kykyihinsä tai ansioihinsa sanoittajana tai muusikkona tai muutenkaan elämässä. Mielestäni kuitenkaan korkea ÄO ei tässä ole mikään puolustus noille asioille, mitä sanoin säälittäväksi. En myöskään kertaakaan ole käyttänyt sanaa "luuseri". Sen keksit ihan itse.  Selvyyden vuoksi totean vielä, että minun sanakirjassani sana "säälittävä" tarkoittaa jotain ihan muuta kuin "onneton ja saamaton luuseri".

Ja nyt lopetan tämän aiheen käsittelyn tähän.

Mautoilija:
Minä en tiedä mitä sinun sanakirjassasi mikäkin sana tarkoittaa. Ja soisin sen että minulla on oikeus valita käyttämäni sanat.
Saman asian voi kertoa monella tapaa. Korkea ÄO ei ole puolustus alkoholismille. Kunhan kerroin että tässä ei ole kyse mistään tyhmästä kaverista.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  9.04.2025     kello on 14:37 ---https://www.youtube.com/live/WQo5lFBihZc?si=GfzRDJabiTwtX9XC
Helsinki-Vantaa suora live stream. Oli pari ylösvetoa peräkkäin, kovia puuskia. 😮

--- Lainaus päättyy ---

Olipa...
Kun otetaan sitten vielä numeroa pienempi potkurikone tuollaiseen tuuleen, niin kokemus on vertaansa vailla.
En suosittele.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View