Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Youtubea

<< < (73/129) > >>

Haapaniemen Paroni:
Hyvin sitä on pärjätty kärryn kanssa elukoita hakemassa maatilalta eikä ongelmia,ja saman lailla se vaunukin tulee perässä ;)

S Häyhä:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 25.01.2015     kello on 20:41 ---Hyvin sitä on pärjätty kärryn kanssa elukoita hakemassa maatilalta eikä ongelmia,ja saman lailla se vaunukin tulee perässä ;)

--- Lainaus päättyy ---

Oletko ajanut niitä elukoita kärryn kanssa 100 km/h? Jos olet, haluan lähteä kyytiin.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: S Häyhä - 25.01.2015     kello on 21:03 ---Oletko ajanut niitä elukoita kärryn kanssa 100 km/h? Jos olet, haluan lähteä kyytiin.

--- Lainaus päättyy ---
90km/h tunnissa jossa rajotin hakkaa vastaan,siat ylhäällä nauta alhaalla,ennen aikaan mentiin 100km/h,kun ei ollut rajottimia Thumb

S Häyhä:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 25.01.2015     kello on 21:06 ---90km/h tunnissa jossa rajotin hakkaa vastaan,siat ylhäällä nauta alhaalla,ennen aikaan mentiin 100km/h,kun ei ollut rajottimia Thumb

--- Lainaus päättyy ---

100km/h kärryn kanssa kuorma päällä.. Ehkä sä voit itse uskoa noita juttujas, minä en. Ja tarkoitin mutkaisia maisemateitä...

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: S Häyhä - 25.01.2015     kello on 21:11 ---100km/h kärryn kanssa kuorma päällä.. Ehkä sä voit itse uskoa noita juttujas, minä en. Ja tarkoitin mutkaisia maisemateitä...

--- Lainaus päättyy ---
Pikku tiet mentiin 60km/-70km/ Asvaltti tiellä sit kovempaa Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View