rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Nettilehdistä poimittua  (Luettu 351019 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:03
Vs: Nettilehdistä poimittua
« Vastaus #1575 : 16.06.2025 kello on 09:41 »
Meillä on auton kokonaispaino 3850 kg, ja tietääkseni max nopeus 80. Se ei ulos päin näy mitenkään verrattuna 3500kg autoihin. Tiedoksi vaan Juhalle. Rekat ajavat rajoitinta vastaan, siis hieman ylinopeutta. Mittari vireen olen kyllä ajossani huomioinut, navigaattori näyttää oikean nopeuden. Olen koittanut antaa tietä vilkulla, kun siihen on mahdollisuus. Väistän joskus linja-auto pysäkille, mutta varmaan jokainen tajuaa, että ei joka pysäkille voi pysähtyä.    Moikataan kohdattaessa, vaikka ohitus tilanteessa.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:36
« Vastaus #1576 : 16.06.2025 kello on 12:07 »
Tuota vilkkumerkkiä kannattaa myös harkita tarkoin, ennenkuin "otat vastuun" takana tulevan ohittamaan lähdöstä.
Siksi lainausmerkit, kun vastuuhan on tietysti ohittajalla, mutta ei siellä nykyään enää ymmärretä, mitä se kolme vilkkua (kaistavaihto) oikealle tarkoittaa ja sitte mietitään, onko sillä joku merkitys ohitukseen ja joskus hetken päästä sitten hoksataan että nyt taitaa olla paikka ohittaa kun antoi merkkiä... - ja se paikkahan meni jo aikaa sitten, eikä ole enää turvallinen paikka ohittaa...

Perjantaina poikkeuksellisesti pysähdyin linja-autopysäkille ja päästin pari rekkaa edelle.  Sievin ja toholammin väli noin 20km oli 50km/h rajoitusta ja ajamani 60 mittarinopeus ei näyttänyt riittävän alkuunkaan.  Vastaantulevat rekat veti myös silmämääräisesti ainakin seittemääkymppiä ja kiviä satoi...  Onneksi hoksasin että olin viikonloppuvapaalla enkä pilannut päivääni  ;)

Normisti siis pysähdyn pysäkille päästään rekkoja ohi, jos en pysty pitämään samaa vauhtia kuin rekat.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 15:12
« Vastaus #1577 : 16.06.2025 kello on 13:56 »
Edellä mainitusta syystä olen myös lopettanut vilkkumerkin käytön.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:52
  • Oululainen terwaporwari
« Vastaus #1578 : 16.06.2025 kello on 17:42 »
Edellä mainitusta syystä olen myös lopettanut vilkkumerkin käytön.
Sama täällä  8)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.06.2025 kello on 08:28
« Vastaus #1579 : 17.06.2025 kello on 07:27 »
Sievin ja toholammin väli noin 20km oli 50km/h Onneksi hoksasin että olin viikonloppuvapaalla enkä pilannut päivääni  ;)

Normisti siis pysähdyn pysäkille päästään rekkoja ohi, jos en pysty pitämään samaa vauhtia kuin rekat.
Olitko Sexsjössä? Jos olit katsoin tuollaista yhdistelmää usein  8)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:36
« Vastaus #1580 : 17.06.2025 kello on 12:19 »
Olitko Sexsjössä? Jos olit katsoin tuollaista yhdistelmää usein  8)

En käynyt alueilla koko viikonloppuna  ;)
Oliko siellä joku samanlainen paketti  ;D

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.06.2025 kello on 08:28
« Vastaus #1581 : 17.06.2025 kello on 21:09 »
Muistaakseni, olikohan kolme muuta detskua ja yhdellä XC60 mutta sullahan onkin 70