Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Polar

<< < (8/12) > >>

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 29.01.2014     kello on 15:39 ---Kaasu ja omasta pistorasiasta ;) :D

--- Lainaus päättyy ---
Huh,enpäs olekkaan koskaan nähnyt kaasupistorasiaa

Sent from my iPad using Tapatalk

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 29.01.2014     kello on 16:15 ---Huh,enpäs olekkaan koskaan nähnyt kaasupistorasiaa

--- Lainaus päättyy ---
Tarkotin sähköä ;) :D

Arska:
Mulle olis ollu hyvä tuo kaasupistorasia säästyis kaasupullojen vaihdoilta kun tossa meitin kesäkulkimessa ei ole kuin tuo kaasu toiminen lämmitys.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 29.01.2014     kello on 16:35 ---Mulle olis ollu hyvä tuo kaasupistorasia säästyis kaasupullojen vaihdoilta kun tossa meitin kesäkulkimessa ei ole kuin tuo kaasu toiminen lämmitys.

--- Lainaus päättyy ---
Suunnittelemaan vaan ;)

eura665:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 29.01.2014     kello on 16:35 ---Mulle olis ollu hyvä tuo kaasupistorasia säästyis kaasupullojen vaihdoilta kun tossa meitin kesäkulkimessa ei ole kuin tuo kaasu toiminen lämmitys.

--- Lainaus päättyy ---

Jos on auton/vaunun kyljessä kaasun ulosotto ni eikös se tavallaan ole kaasupistorasia. siitä vaa sitte letkulla lämppärille kaasuu ni joha pelittää :P ja ei kait se kaasu pistorasiasta lopu....eihän 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View