Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Polar

<< < (6/12) > >>

iso-juuso:

--- Lainaus käyttäjältä: pouhe -  9.08.2013     kello on 12:30 ---Onko muuta hyvää yhdistelmää, kuin Volvo ja Polar? Tätä ketjua lukiessa tuntuu ettei ole.

--- Lainaus päättyy ---

Kai se on makuasia? Minun näkökulmastani paras yhdistelmä tällä hetkellä on Fiat + Kabe :D

Polariakin pohdin nykyistä vaunua valitessa, mutta ei niille ollut lähellä myyntiliikettä ja toisaalta minua vähän arveluttaa tavan styroksi seinien eristemateriaalina, lähinnä juuri sen kosteutta imevän ominaisuuden vuoksi...

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso -  9.08.2013     kello on 14:12 ---Polariakin pohdin nykyistä vaunua valitessa, mutta ei niille ollut lähellä myyntiliikettä ja toisaalta minua vähän arveluttaa tavan styroksi seinien eristemateriaalina, lähinnä juuri sen kosteutta imevän ominaisuuden vuoksi...

--- Lainaus päättyy ---

Siis ihan tosi....Polar käyttää styroksia eristeenä ?  :o

Jos noin on niin OHHOH tuumailen täällä vaan.

Topelius:

--- Lainaus käyttäjältä: pouhe -  9.08.2013     kello on 12:30 ---Onko muuta hyvää yhdistelmää, kuin Volvo ja Polar? Tätä ketjua lukiessa tuntuu ettei ole.

--- Lainaus päättyy ---

Eiköhän paras ole se johon itse mieltyy parhaiten.  Itselläni valintaan vaikuttu eniten sisusta ratkaisu.  Muulla ei niinkään ollut väliä.

K.E.V:

--- Lainaus päättyy ---
Kysy joltain apuja jos et jo otsikkoa lukiessa käsittänyt mitä otsikon aihe koskee  ::)

iso-juuso:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  9.08.2013     kello on 14:14 ---Siis ihan tosi....Polar käyttää styroksia eristeenä ?  :o

Jos noin on niin OHHOH tuumailen täällä vaan.

--- Lainaus päättyy ---

Mainostavat ainakin sivullaan käytettävän EPS eristettä, joka minun ymmärtääkseni on juuri se perinteinen styrox...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View