Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Polar
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 9.08.2013 kello on 12:30 ---Onko muuta hyvää yhdistelmää, kuin Volvo ja Polar? Tätä ketjua lukiessa tuntuu ettei ole.
--- Lainaus päättyy ---
Kai se on makuasia? Minun näkökulmastani paras yhdistelmä tällä hetkellä on Fiat + Kabe :D
Polariakin pohdin nykyistä vaunua valitessa, mutta ei niille ollut lähellä myyntiliikettä ja toisaalta minua vähän arveluttaa tavan styroksi seinien eristemateriaalina, lähinnä juuri sen kosteutta imevän ominaisuuden vuoksi...
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 9.08.2013 kello on 14:12 ---Polariakin pohdin nykyistä vaunua valitessa, mutta ei niille ollut lähellä myyntiliikettä ja toisaalta minua vähän arveluttaa tavan styroksi seinien eristemateriaalina, lähinnä juuri sen kosteutta imevän ominaisuuden vuoksi...
--- Lainaus päättyy ---
Siis ihan tosi....Polar käyttää styroksia eristeenä ? :o
Jos noin on niin OHHOH tuumailen täällä vaan.
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 9.08.2013 kello on 12:30 ---Onko muuta hyvää yhdistelmää, kuin Volvo ja Polar? Tätä ketjua lukiessa tuntuu ettei ole.
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän paras ole se johon itse mieltyy parhaiten. Itselläni valintaan vaikuttu eniten sisusta ratkaisu. Muulla ei niinkään ollut väliä.
K.E.V:
--- Lainaus päättyy ---
Kysy joltain apuja jos et jo otsikkoa lukiessa käsittänyt mitä otsikon aihe koskee ::)
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 9.08.2013 kello on 14:14 ---Siis ihan tosi....Polar käyttää styroksia eristeenä ? :o
Jos noin on niin OHHOH tuumailen täällä vaan.
--- Lainaus päättyy ---
Mainostavat ainakin sivullaan käytettävän EPS eristettä, joka minun ymmärtääkseni on juuri se perinteinen styrox...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta