Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Oletko maalainen, kaupunkilainen, jne

<< < (7/8) > >>

Haapaniemen Paroni:
Maalla,mutta kaupungissa :D

matleena:
Kartan mukaan "sisempi kaupunki". Nooh, on täältä n. 8 km keskustaan...

Captainkidd:
"Paljasjalkainen Helsinkiläinen, joka on muuttanut maalle ja on onnellinen. "

40v stadissa, sitten Inkoon kautta tänne Tammisaaren saareen, joka kuuluu Raaseporin kaupunkiin.
Siis entinen paljasjalkainen stadilainen maalainen kaupunkilainen, vaan se tärkein, kuten mjo sanoi,
- onnellinen sellainen.

jip59:
Virallisissa papereissa olen Vaasan kaupungin kansalainen mutta tuo kartta kertoo että ydinmaaseudulla asutaan. Maaseudulta tämä tuntuukin sillä ympärillä on kilometrikaupalla peltolakiaa. Lähimmälle pikitielle, kouluihin, kauppoihin ym. palvelujen luo Tervajoen kylän "keskustaan" on liki 10 kilometrin matka.

Itse olen tieten asuinpaikkani valinnut sillä vuosituhannen vaihteessa rakennettiin emännän kanssa hänen tiluksilleen meille koti. Enkä ole katunut täällä herran kukkarossa asumista. On oma rauhansa.   ;) Tosin tässä 6 talouden sivukylässä alkaa pikkuhiljaa käymään asujamiston puolella katoa kun jo valmiiksi ikääntyneet asukkaat muuttavat keskustaan palvelujen luo tai sitten "suorasääristen valtakuntaan".

Yhtäkkiä tulee mieleen että parinkymmenen vuoden kuluttua meidän perhe voi olla ainoa tällä kylällä. :o Ollaan meinaan ainoa lapsiperhe.

janitkon:
Kattelin tuota karttaa ja ulompaa kaupunkia...tosin sisemmän kaupungin raja näytti menevän tuossa tien päässä, matkaa tuohon rajalle on n. 50-100m. Tarkoin on rajattu  :laugh:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View