Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Oletko maalainen, kaupunkilainen, jne
Haapaniemen Paroni:
Ihan maalla asutaan vaikka maalaikunta liitty jyväskylään ;)
Onneva:
Ihan syntyään kaupunkilainen ja täällä ikäni asunut, vaan en kolopalloon koske paitsi mitä koiralle leluiksi keräilen :)
Oikeesti täällä asuminen ei ole mitenkään auvoista tai itse tarkoitus ja mieli halajaa väljemmille seuduille.
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 11.06.2013 kello on 19:49 ---Ihan syntyään kaupunkilainen ja täällä ikäni asunut, vaan en kolopalloon koske paitsi mitä koiralle leluiksi keräilen :)
Oikeesti täällä asuminen ei ole mitenkään auvoista tai itse tarkoitus ja mieli halajaa väljemmille seuduille.
--- Lainaus päättyy ---
Sama täällä!..Paras aika oli kun asuimme hietasaaressa 60-70luvulla..nyt kasvanut jo miljoonakaupungiksi (0.25milj)asukasta..mutta onneksi on tuo tontti laajentunut. :)
0yxxy0:
Pellon laidalla metsän siimeksessä, lähin maitokauppa 10 km päässä ja lähin kaupungin keskusta autolla 20min matkan päässä. Mökki sitten kaupungissa järven rannalla maaseudulla.
Jushi69:
Olen maaseudulla joka kytkeytyy läheisesti kaupunkiin..?? :)
Mieleeni juolahti kylläkin parempi kartta jonka Lapparit aikoinaan lanseerasivat... Thumb
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/lapinlahden_linnut_uusi_suomen_kartta_38855.html#media=38860
Kunhan tuo toteutuu niin pääsen saab-scanian tehtaille.. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta