Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Riittääkö potku invertterissä
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 4.09.2013 kello on 12:43 ---Saatko pelittämään mikroaaltouunin?
Minulla teho putosi puoleen, eli aivan liian hitaaksi meni. Tosin totesin, etten sellaista aparaattia kaipaakaan.
--- Lainaus päättyy ---
Mikro on aika kranttu jännitteiden suhteen. Oletko mitannut?
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 4.09.2013 kello on 12:43 ---Saatko pelittämään mikroaaltouunin?
Minulla teho putosi puoleen, eli aivan liian hitaaksi meni. Tosin totesin, etten sellaista aparaattia kaipaakaan.
--- Lainaus päättyy ---
Silloin,kun oli se parin viikon sähkökatkos,otin autosta virrat sisälle,hyvin toimi mikrokin,tosin en katsonut aikaa ,ääni oli vähän "pörisevä",mutta toimi,kaikki muut elektroniset vempeleet toimi moitteettomasti !
jva61:
Väittivät televioliikkeessä että kaikki televisiot ei toimis näillä halvemmellilla inverttereillä, juuri tuon aallon kantikkuuden takia, tiedä sitten,,,, no ostin sitte 12v telkkarin ,joka toimii muuntajan kautta myös verkkovirralla
SeaSharky:
Minulla on Grundigin LED-TV ja siinä kun kytkee 12v johdon paikalleen, niin asunto-osassa oleva autoradion kuuluvuus häviää niin kuin antennijohto vedettäisiin irti. Näin tapahtuu, vaikka TV ei ole edes päällä.
Mittasin oskilloskoopilla TV:n virtajohdosta, mitä siellä näkyy, kun johto on paikallaan ja syy selvisi, TV potkii 25khz:n taajuudella ja max 37v jännitteellä purskeita virtajohtoon.
Nyt ehkä voisi saada sen suodatettua, kun tietää mitä sieltä tulee. Tätä ilmiötä ei ole verkkosahköllä.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: SeaSharky - 4.09.2013 kello on 14:12 ---Minulla on Grundigin LED-TV ja siinä kun kytkee 12v johdon paikalleen, niin asunto-osassa oleva autoradion kuuluvuus häviää niin kuin antennijohto vedettäisiin irti. Näin tapahtuu, vaikka TV ei ole edes päällä.
Mittasin oskilloskoopilla TV:n virtajohdosta, mitä siellä näkyy, kun johto on paikallaan ja syy selvisi, TV potkii 25khz:n taajuudella ja max 37v jännitteellä purskeita virtajohtoon.
Nyt ehkä voisi saada sen suodatettua, kun tietää mitä sieltä tulee. Tätä ilmiötä ei ole verkkosahköllä.
--- Lainaus päättyy ---
Varsin jakomielitautinen ilmiö! :o Tuleeko tuo aina, vai vain kun tv on valmiustilassa?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta