Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Riittääkö potku invertterissä
SeaSharky:
Minulla on kotona 1L Moulinex ja 700W tehoinen ja en ole huomannut, että olisi hitaampi kuin muut keittimet ja on kestänyt, ollut minulla jo 5-6v. Tätä vastaavaa mallia en ole nähnyt enää myynnissä, mutta tuo aikaisemmin mainitsemani 0,5L 600W Moulinex on myynnissä Tokmannin ja Puuilon liikkeissä, Tokmannilla halvin. Minusta hyvä ja nopea pieni keitin, eikä hinta päätä huimaa :D
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: SeaSharky - 9.06.2013 kello on 08:10 ---Minulla on kotona 1L Moulinex ja 700W tehoinen ja en ole huomannut, että olisi hitaampi kuin muut keittimet ja on kestänyt, ollut minulla jo 5-6v. Tätä vastaavaa mallia en ole nähnyt enää myynnissä, mutta tuo aikaisemmin mainitsemani 0,5L 600W Moulinex on myynnissä Tokmannin ja Puuilon liikkeissä, Tokmannilla halvin. Minusta hyvä ja nopea pieni keitin, eikä hinta päätä huimaa :D
--- Lainaus päättyy ---
Vanha perinteinen kaffeen keitto kuuluu reissaamiseen,normaali teräspannu kaasuliedelle,kun vesi kiehuu,pannukarkeat sekaan,pari kertaa kun kuohahtaa,liekki pois,ja antaa hautua ja selvetä,sitten termoskannuun,hetken päästä kuksaan, ja ulos nauttimaan !
eura665:
tuo mulla kuvassa näkyvä kahvinkeitin vie maksimissaan 850w. Keittää kahvin suoraan termariin ei lämmitä lainkaan levyä, on mielestäni erittäin kätevä on ollut meillä 5vuotta kotona ja 2vuotta autossa. pitää kahvin kuumana n4-5h. kylmästä vedestä jos keittää menee n 7minuuttia.
pouhe:
Perho-ukon tapaan. Thumb Thumb Thumb
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 9.06.2013 kello on 08:25 --- Vanha perinteinen kaffeen keitto kuuluu reissaamiseen,normaali teräspannu kaasuliedelle,kun vesi kiehuu,pannukarkeat sekaan,pari kertaa kun kuohahtaa,liekki pois,ja antaa hautua ja selvetä,sitten termoskannuun,hetken päästä kuksaan, ja ulos nauttimaan !
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta