Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Riittääkö potku invertterissä

(1/23) > >>

eura665:
Tänään kävin motonetistä hakemassa 1000w invertterin, hiukan jännittää kuinka pelittää kahvinkeitin. mitatessa tuon keittimen virrankulutusta antoi lukemaa 825w elikkä toivottavasti riittää. muutama olut illalla ja sitten rohkeesti kokeilemaan. :D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 -  8.06.2013     kello on 15:10 ---Tänään kävin motonetistä hakemassa 1000w invertterin, hiukan jännittää kuinka pelittää kahvinkeitin. mitatessa tuon keittimen virrankulutusta antoi lukemaa 825w elikkä toivottavasti riittää. muutama olut illalla ja sitten rohkeesti kokeilemaan. :D

--- Lainaus päättyy ---
  Juuri ja juuri,mutta ensimmäisenä loppuu akusta poveri!!

seppoko:
Ei tuota invertteriä kannata jännittää, jos se 1000 wattia on jatkuva teho. Minulla on 1000 wattiset invertteri ja keitin. Ei ongelmia. Mutta niin kuin ukko sanoo, miten riittää akku? Minä käytön vertteriä vain matkan varrella tai vain valosähköpaikoissa kahvin keittoon. Tai etelässä, missä sulake on 3-6 amppeeria.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  8.06.2013     kello on 16:34 ---Ei tuota invertteriä kannata jännittää, jos se 1000 wattia on jatkuva teho. Minulla on 1000 wattiset invertteri ja keitin. Ei ongelmia. Mutta niin kuin ukko sanoo, miten riittää akku? Minä käytön vertteriä vain matkan varrella tai vain valosähköpaikoissa kahvin keittoon. Tai etelässä, missä sulake on 3-6 amppeeria.

--- Lainaus päättyy ---
  Ja yksi asia pitää muistaa,kiinteä asennus akkuun,liikutaan sentään lähes 100A lukemissa akusta otettavasta virrasta !

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  8.06.2013     kello on 16:46 ---  Ja yksi asia pitää muistaa,kiinteä asennus akkuun,liikutaan sentään lähes 100A lukemissa akusta otettavasta virrasta !

--- Lainaus päättyy ---

 Thumb  Thumb  Thumb

Nimen omaan näin!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View