Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Lasikuitupinnan vahaus
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 5.06.2013 kello on 21:32 ---Minä olen vahannut lasikuitu- ja muoviosat lasikuituveneiden vahaukseen tarkoitetulla (joskus jopa väri)vahalla.
Se kestää jonkin aikaa kunnes suolaa aletaan kylvämään.
--- Lainaus päättyy ---
Sitä venevahaa itsekin mietin, mutta onko veneet sitten maalattu automaaleilla? Sopiiko venevaha automaalille?
Tähän asti olen luullut, että se auton lasikuituosuus on samaa maalia, mutta en ole enää siitä niin varma.
Mulla tuo on valkoinen, mutta on näitä vastaavia vaikka kokonaan metallisinisiäkin.
Laaga:
Minä ja muutama muu ollaan muutamia vuosia vahattu venevahalla m-vaunun katto ja hyvää jälkeä tullut. Kiiltaa ja lika lähtee helposti.
Aakku:
Siispä venevahakauppaan..
Oisko jotain suosituksia? Sellaista tietty mikä kiilloittais ja suojais, mutta ei nyt sentään maalia ja kattoa puhki vetäis.
Mitäs eroa ihan oikeesti siinä venevahassa on autovahaan nähden. Hionta-aine, vaiko joku kemikaali?
Ipsu:
Aakkupa ehtikin ensin, mutta muakin kiinnostais tietää et millasta vahaa kannattas ostaa??
Mulla kyllä tulee käyttöön ihan johonkin muukuin asuntoautoon, mutta lasikuidusta sekin on valmistettu :laugh:
Lasten liukumäen sain ja se pitäisi ehostaa liukumiskuntoon. Mietin että vaha vois ollakkin siihen parempi kun uusi maalipinta..
Laaga:
Vahojen eroista en tiedä, tuttu vain kerran kertoi vahaavansa venevahalla ja sitten koitin itekin ja tuntuu kuin venevaha pysyis paremmin. Tää on siis vain mutu tietoa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta