Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

eipä jääkaappi enää toimi

<< < (3/5) > >>

Oulaa:
minä en usko että se reikä suurentui siellä juuri lainkaan ,mutta kun se suutin tuli sieltä reijästä pois niin hieman sitä reikää
koetin neulalla niin saattoi jopa suurentua hieman tai sitten siittä lähti roskaa pois .
Enivei sen neulalla kokeilemisen jälkeen se kaappi alkoi toimia erittäin tehokkaasti .
 Vuonna -90 minulla oli Sprite Major vm -88 ja sellainen uusi jääkaappi piti kaapin lämmön vaikka pakkasella kun teho oli suurella .
PS. jos kaapissa on nesteet sisällä niin se toimii kunhan lämpöä on tarpeeksi polttimessa tai sähköllä .
      näin minua neuvoi eräs piiiiitkän linjan vaunukauppias eikä niinkään ole kiinni vaakasuorista asennoista .

ps.ps täytyypä laitattaa sinne uusi suutin ja katsotaan mitä tapahtuu mutta kaapin kyllä irotan herra kaasuasentajan pöydälle itte jos kerran paineenalentajankin saisin toiseen päähän letkua vaihtaa ihan itte .

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Teve900 -  6.06.2013     kello on 17:17 --- No juu, jos nyt oikein muistan , niin kyllä sitä kaasulla ja sähköllä on kokeiltu ja sama juttu ettei toimi. Enpä enää muista oliko ettei ollenkaan kylmentynyt , vai kylmenikö vähän. Toisaalta tuo suuttimen "rassaus" , vaikkakin laitonta puuhaa ja kuulemma juuri altistaa vaikka mille, niin miksi sitten auttaisi kaapin kylmenemiseen , jos aineet esim loppu. No en mene suurentamaan sitä reikää suuttimessa kuitenkaan.

--- Lainaus päättyy ---

Entäs jos testaat uudelleen kaasulla ja sähköllä. Ei sitten mene muistelemiseksi kun me parhaamme mukaan opastusta annetaan.  ;)

0yxxy0:
 Minä ajattelin kans vähän katsoa jääkaapin taakse. No aikomiseksi se jäikin. LMC-90 595 vaunu oli kasattu siihen malliin että näyttäisi että pitäisi purkaa pöytätaso ,tiskiallas/hella ja kaappi itessään että saisi pöydälle. Kupariputket menee säätimille asti ja liitokset hellan alla, säätönapit peltiläpäreessä kiinni jääkaapin yläosassa (type Electrolux RM300P ). Huoltoluukusta ulkopuolelta todennäköisesti ei pääse polttimeen käsiksi kun on kaapin yläosan korkeudella ja pohjassa toinen räppänä. No jospas se pelaisi tänäkin kesänä.

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  6.06.2013     kello on 18:39 ---minä en usko että se reikä suurentui siellä juuri lainkaan ,mutta kun se suutin tuli sieltä reijästä pois niin hieman sitä reikää
koetin neulalla niin saattoi jopa suurentua hieman tai sitten siittä lähti roskaa pois .
Enivei sen neulalla kokeilemisen jälkeen se kaappi alkoi toimia erittäin tehokkaasti .
 Vuonna -90 minulla oli Sprite Major vm -88 ja sellainen uusi jääkaappi piti kaapin lämmön vaikka pakkasella kun teho oli suurella .
PS. jos kaapissa on nesteet sisällä niin se toimii kunhan lämpöä on tarpeeksi polttimessa tai sähköllä .
      näin minua neuvoi eräs piiiiitkän linjan vaunukauppias eikä niinkään ole kiinni vaakasuorista asennoista .

ps.ps täytyypä laitattaa sinne uusi suutin ja katsotaan mitä tapahtuu mutta kaapin kyllä irotan herra kaasuasentajan pöydälle itte jos kerran paineenalentajankin saisin toiseen päähän letkua vaihtaa ihan itte .

--- Lainaus päättyy ---

Teikäläisten takia SFC:n turva toimikunta ajaa caravanvermeiden pakollista kaasu laitteiden tarkastusta joka katsastus kertaan. Leima/tarra katsastuksessa piisaa  katsastusmiehelle. Ei katsastus mies kaasu laitteita tarkista, sen työn tekee asianmukaiset luvat omaava asentaja.

Aivan mitätön aukon suurentuminen suuttimessa lisää liekin kokoa huomattavasti, älkää leikkikö hengellä  saati sitten naapurivaunuilikoid en hengillä,  .  .  .

Mitä tulee tuohon piiitkänlinjan miehen kommenttiin, sen voi jättää vain kommentiksi . . .

perho-ukko:
Minulla oli aikoinaan luvat kaasulaitteiden huoltamiseen,kaikenlainen kaasulaitteiden suuttimien  sorkkiminen on kielletty,jos on pakko,niin nailon siimalla korkeintaa,mutta viisaampi on ostaa uusi,ei maksa paljon !!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View