Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
kertokaapas käyttäjät, minkä merkkinen parranajokone on paras ?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 2.06.2013 kello on 18:18 ---Philishave koneita minulla on ollut, mutta eipä ole juuri tullut käytettyä. Enempi tulee partaa ajeltua ensin sängelle millinkoneella ja perään partahöylällä. Leukaparta ja räkäjarrut siistitään sitten kotimaisin Fiskarsin oranssien voimin.
--- Lainaus päättyy ---
komea on sulla leukaparta Thumb
tuosta kuvasta päätellen ainakin :)
retkeilijä:
Minulla on kaksi partakonetta.
1. Philishave C281, jolla lyhennetään kerran viikossa koko parta haluttuun mittaan (nykyisin 3mm) ja tehdään rajaukset. Akkukäyttöinen. 5-10v.
2. Braun series 1, jolla ajan parran pieniltä alueilta poskilta ja alahuulen alta. Sen sivuleikkuri on tehoton, mutta en tarvitsekaan sitä. Ajo 2-3 päivän välein
Partahöylä on aina repinyt "haiveniani". Sänki pelastaa turhilta pussauksilta :D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 2.06.2013 kello on 19:00 ---Minulla on kaksi partakonetta.
1. Philishave C281, jolla lyhennetään kerran viikossa koko parta haluttuun mittaan (nykyisin 3mm) ja tehdään rajaukset. Akkukäyttöinen. 5-10v.
2. Braun series 1, jolla ajan parran pieniltä alueilta poskilta ja alahuulen alta. Sen sivuleikkuri on tehoton, mutta en tarvitsekaan sitä. Ajo 2-3 päivän välein
Partahöylä on aina repinyt "haiveniani". Sänki pelastaa turhilta pussauksilta :D
--- Lainaus päättyy ---
;D ;D ;D
niin että se brauni olis kuitenkin hyvä
jos ei käytä sänkeä Thumb
norlet:
Parta leikataan mauserilla (samalla kuin koiranturkit) ja tukka taas höylällä, vedelty jo useampi vuosi kun letin kasvu on vähän paikoittaista ja hyvin on toiminut eikä oo niin merkkiuskollista... . :D
Ipsu:
Miehelle ostin just keväällä tämän:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/0165/djchc/Gillette-Fusion-ProGlide-Styler
On sillä noita Philisaven koneitakin ollut, mutta herkkä iho tykkää enemmän tosiaan tosta höylästä ja geelistä. Ja tolla trimmerillä saa kätevästi muotoiltua viikset ja leukaperistä ensin pisimmät karvat lyhyemmiksi höylää varten.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta