Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Tulipa Transit käytettyä tehon lisäyksessä

<< < (5/17) > >>

perho-ukko:
 Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb
--- Lainaus käyttäjältä: pouhe -  1.06.2013     kello on 20:44 ---Pitääkö sitä lähteä lomalle, jos on niin kova kiire, itse ainakin haluan nähdä myös matkalla kaunista Suomea. Turha kiire pois liikenteessä.

--- Lainaus päättyy ---

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: pouhe -  1.06.2013     kello on 20:44 ---Pitääkö sitä lähteä lomalle, jos on niin kova kiire, itse ainakin haluan nähdä myös matkalla kaunista Suomea. Turha kiire pois liikenteessä.

--- Lainaus päättyy ---
Ei ole kiire,mutta nopeuksie mukaan mennään :D

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  1.06.2013     kello on 20:52 --- Ei ole kiire,mutta nopeuksie mukaan mennään :D

--- Lainaus päättyy ---
Minä menen liikennevirran mukana enkä nopeusrajoitusten mukaan...
Jos alkaa tuntua liian verkkaiselta ...ohitan... ;D

Jude:
Itse tykkään, että autosta löytyy sen verran tehoa jolla pääsee hitaasta autosta ohi vaikka Norjan ylämäissä. Laittaa kutoselta neloselle ja painaa kaasun pohjaan niin saadaan se 90km/h tauluun hetkessä, eikä tarvitse katsoa edessä ajavan mustaa savua Norjan hienoissa maisemissa. Maisemien takia Norjassa käyn. Ja jos autosta löytyy tehoa/vääntöä niin se menee hyvin ilman vaihteiden vaihtamista.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Jude -  1.06.2013     kello on 21:21 ---Itse tykkään, että autosta löytyy sen verran tehoa jolla pääsee hitaasta autosta ohi vaikka Norjan ylämäissä. Laittaa kutoselta neloselle ja painaa kaasun pohjaan niin saadaan se 90km/h tauluun hetkessä, eikä tarvitse katsoa edessä ajavan mustaa savua Norjan hienoissa maisemissa. Maisemien takia Norjassa käyn. Ja jos autosta löytyy tehoa/vääntöä niin se menee hyvin ilman vaihteiden vaihtamista.

--- Lainaus päättyy ---
  Toivottavasti et joudu minun taakse !!! ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View