Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut jtoppi 30 May 2013
  • Muistaako/ löytääkö joku muu kuin minä kirjoituksen oikean oven laitosta Svenska Tältin Stand by telttaan - vai olikohan se jollain muulla foorumilla? Olen haeskellut tämän aamun, mutten löydä, vai olenkohan unta nähnyt semmoisesta topicista?
  • #2 kirjoittanut seppoko 30 May 2013
  • Karavaanarit.fi sieltä tarvikkeet kirjoitti Paldanius Heikki 12.2.2012 ja viimeinen kommentti 12.4.2012. Jokohan löytyy?
  • #3 kirjoittanut jtoppi 30 May 2013
  • jo vain löytyi, tuotakin palstaa selasin,mutten arvannut että se oli noin kaukana, eikä silloin talvella Stand by ollut muuta kuin haave. Nyt teltta on jo tilattu, joten ovijuttukin muuttui kiinostavaksi, muakin nyppii nuo vetoketjut, jos ne jumittelee kuten meidän etuteltassa.
  • #4 kirjoittanut seppoko 30 May 2013
  • Hei j. Pyysit Paldaniusta vastaamaan karavaanarit.fi sivustolla yksityisviestillä!  Mutta ethän sinä(kään) ole sallinut yksityisviestejä!!
  • #5 kirjoittanut jtoppi 30 May 2013
  • Kylläpä minä olen yksityisviestit sallinut karavaanarit.fi sivulla - ja nyt täälläkin sallinut yksityisviestit. Ajattelin Paldaniuksen vastaavan samoilla sivuilla kuin missä pyyntöni esitin. mutta vastaapa missä vastaa, minu puolestani vaikka julkisestikin, mielestäni hän pyysi itse ottamaan häneen yhteytä, jos haluaisi vastaavan oven.
  • #6 kirjoittanut seppoko 30 May 2013
  • Olikohan karavaanarien tarvikeosastossa joku vika?NYT on näkyvillä siinä viestiketjussa kaikilla YV.mahdollisuus !
  • #7 kirjoittanut vaanari61 30 May 2013
  • https://karavaanarit-fi.directo.fi/ajankohtaista/etuteltan-puheet/tarvikkeet/?x26558=85161770

    Nuot yksityisviestit pitää sallia omatoimisesti, ei riitä että nimen perässä  lukee Lähetä yksityisviesti, tosin tuosta Piilosta "kiusasin" että laittaa punasella yv ei sallittu ja vihreellä yv sallittu sen mukaan kuisen on jäsen halunnu, mutta oli liikaa pyydetty, ei uudistuksia liikaa "Nooan arkkiin" . Pitäkööt "arkkinsa" . . .

    Tuossa kopio :

    Etuteltan puheiden yksityisviestit päällä    
    Haluan tiedon Etuteltan puheiden yksityisviesteistä sähköpostiini    

    Noihin kohtiin kun laittaa ruksit niin yksityisvietit toimii ja saat yv:stä tiedotteen S:postiisi.

    Kun rekisteröidyt etutelttaan tulee vasemmalle yläkulmaan nimesi ja teksti omat tiedot, sieltä löytyy tuo yksityisviestien aktivointi kohta.

    Soita Heikille, tuosta linkistä löytyy puhelinnumero.

    https://karavaanarit-fi.directo.fi/ajankohtaista/etuteltan-puheet/tavaratori/?x26561=82214108
  • #8 kirjoittanut seppoko 30 May 2013
  • Äsken minulla välähti,että taisimme katsoa kirjautumatta ko. viesti ketjua. Sitten kun menin uudestaan, niin meninkin kirjautuneen sivuston kautta. Silloin sitten näkyikin, että kaikki ovat sallineet YV:t.  Eikä mikään vika.
  • #9 kirjoittanut vaanari61 30 May 2013
  • Äsken minulla välähti,että taisimme katsoa kirjautumatta ko. viesti ketjua. Sitten kun menin uudestaan, niin meninkin kirjautuneen sivuston kautta. Silloin sitten näkyikin, että kaikki ovat sallineet YV:t.  Eikä mikään vika.


    Tutkippa tarkemmin, yksityisviesti on AINA vihree olit tai et aktivoinut yv:n.

    Tietty rekisteröityneenä ainoastaan näkyy toi yv mahdollisuus . . .
Sivuja:
Toiminto